Account maken
Moderator: Moderator Team
-
Account maken
Hallo Spotnet,
Zou het ook weer mogelijk zijn om net zoals in FTD een account kan aanmaken.
Zodat je als je een reactie plaatst, er iemand op je naam kan klikken, en bekijken of hij/zij wel eens heeft geupload etc..
Masterload5.
Zou het ook weer mogelijk zijn om net zoals in FTD een account kan aanmaken.
Zodat je als je een reactie plaatst, er iemand op je naam kan klikken, en bekijken of hij/zij wel eens heeft geupload etc..
Masterload5.
-
Re: Account maken
Hi,
Volgens mij is dit niet het enige nadeel van het ontbreken van accounts
Iedereen kan nu toevoegen onder andermans gebruikersnaam. Dit zullen tegenstanders en spammers erg leuk vinden ben ik bang
Volgens mij is dit niet het enige nadeel van het ontbreken van accounts

Iedereen kan nu toevoegen onder andermans gebruikersnaam. Dit zullen tegenstanders en spammers erg leuk vinden ben ik bang

-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Ik denk dat dit zelf niet kan. Spotnet heeft een decentrale database dus dan zou je die accounts op Usenet moeten opslaan ofzo.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
@Bartman.
Idd, je kan nu gewoon simpel snel posts plaatsen terwijl er ook andere mensen onder jou naam kunnen posten.
Als het word toegevoed zou er net zoals bij ftd een regeltje moeten zijn, dat er niet na minder dan 48uur 1 account aangemaakt mag worden.
Idd, je kan nu gewoon simpel snel posts plaatsen terwijl er ook andere mensen onder jou naam kunnen posten.
Als het word toegevoed zou er net zoals bij ftd een regeltje moeten zijn, dat er niet na minder dan 48uur 1 account aangemaakt mag worden.