Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Tweaknews Welke Internet Provider heb je?: UPC Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Win essentials Met welk programma download je?: newreactor en spotnet zelf Wanneer begon je probleem?: 17 sept 2011 Geef een beschrijving van je probleem.: Wordt bij het opstarten niet meer bijgewerkt. Dit staat wel ingesteld. Handmatig bijwerken lukt ook niet. Sterker zelfs er verdwijnen dan spots van het overzicht. Opniewu verbinden en dan bijwerken hielp voorheen nog wel eens maar nu ook niet meer. XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Ha Ronaldo67,
Snelle gok? Een storing aan de headerservers bij Tweaknews....??
Gebeurt wel vaker, bijvoorbeeld: viewtopic.php?f=3&t=4002&hilit=tweaknews
Lost zich vanzelf op, je zou er een berichtje naar Tweaknews aan kunnen wagen.
Vervelend is het wel. Waarschijnlijk zullen er zich wel meer mensen met dit probleem hier melden....
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Goedemorgen, ook ik heb een probleem met bijwerken van de spots. Ik gebruik Xlned en krijg geen recentere spot meer binnen dan van 81 dagen geleden!
Kunt u mij alstublieft raad geven? Zoek al geruime tijd op dit forum en internet naar een oplossing, maar die wordt voor mij nog niet geboden.
Ik gebruik zelf Windows 7 en heb als internetprovider Ziggo.
Bij voorbaat vriendelijk dank.
Hallo Charles,
Heb je dit topic al eens doorgenomen? viewtopic.php?f=14&t=3980&hilit=xlned
Kort gezegd zou je kunnen proberen of het werkt als je de database opnieuw aan laat maken door Spotnet.
Dit doe je door de oude te hernoemen/verwijderen.
Laat je even weten of hiermee je probleem is opgelost
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.