Spotnet of spotlite?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
Spotnet of spotlite?
Mensen, na het dagenlange gepruts met spotnet begin ik mijn zinnen te zetten op spotlite. Nu ben ik daarmee een beginner en dus de volgende vragen, hoop dat iemand ze wil beantwoorden:
Wat is het verschil tussen spotnet en lite?
Waarom zou je voor 1 van de 2 kiezen?
Is spotlite te doen met eweka?
BVD
Wat is het verschil tussen spotnet en lite?
Waarom zou je voor 1 van de 2 kiezen?
Is spotlite te doen met eweka?
BVD
-
Re: Spotnet of spotlite?
Zie VergelijkingsoverzichtWat is het verschil tussen spotnet en lite?
Als het ene programma teveel problemen heeft of er geen versie bestaat voor het besturingssysteem.Waarom zou je voor 1 van de 2 kiezen?
Ja, met Newsreader switch (Eweka) of SpotLite Hulp Programma.Is spotlite te doen met eweka?
-
Ik heb nu spotlite erop en die doet het, alleen kan ik alleen maar spots van 3 dagen terug ofzo vinden, er staat maar heel weinig op.... hoe kan dat?
-
Dan is niet de textserver van Eweka ingesteld voor de headers.
Bijna alle servers van Eweka hebben 3 dagen headers.
De Eweka server om berichten te plaatsen heeft geen headers. Daar is deze dan ook niet voor bedoeld.
Stel alleen voor de headers de text server van Eweka in anders word er o.a. geen bestandsnaam zichtbaar.
Bijna alle servers van Eweka hebben 3 dagen headers.
De Eweka server om berichten te plaatsen heeft geen headers. Daar is deze dan ook niet voor bedoeld.
Stel alleen voor de headers de text server van Eweka in anders word er o.a. geen bestandsnaam zichtbaar.
-
haha super dat jullie mij zo helpen hoor, maar ik snap helemaal niks van wat je nu zegt:P en ik maar denken dat ik een beetje handig was geworden met spotnet het laatste half jaar....
-
Om Eweka te gebruiken in SpotLite het volgende gebruiken: Newsreader switch (Eweka) = klikbaar
Lees de uitleg in het 1e en 2e bericht van dat topic. Veel duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Lees de uitleg in het 1e en 2e bericht van dat topic. Veel duidelijker kan ik het niet uitleggen.
-