1 download per keer???
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: UPC
1 download per keer???
Sinds gisteren ben ik Spotnet gaan gebruiken. Heb het programma gedownload en me aangemeldt bij een Payserver (NewsXS) Dat werkt allemaal prima. Nu is het zo dat ik gelijk eens ben gaan testen wat er allemaal mogelijk is met Spotnet, dus ik heb een aantal films opgezocht en wil deze dus gaan downloaden. Wat ik dus erg vreemd vind is het feit dat van de drie films die ik heb klaargezet om gedownload te worden er slechts EENTJE is gaan downloaden, de overige twee bestanden staan wel in de lijst, maar in de wachtrij. Ik kan me niet voorstellen dat je slechts 1 download per keer kan doen... Dat heb ik namelijk nog nergens meegemaakt als ik bestanden download (bv via Bittorrentclients) Ik zit dus bij NewsXS, heb me keurig aangemeldt, de poort staat op 119 en het aantal connections op 4. Mijn vraag is dus of hier wat aan gedaan kan worden, want als ik slechts 1 download per keer kan doen schiet het natuurlijk voor geen meter op 

-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: 1 download per keer???
Dat is hoe usenet in elkaar zit. Gewoon wachten dus 

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: UPC
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: 1 download per keer???
Jep, het wordt inderaad 1 voor 1 afgewerkt. Stel dat Spotnet meerdere films in een keer doet, dan download spotnet niet sneller.
Je vraag is dus zo voldoende beantwoord
? Dan gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB
!
Je vraag is dus zo voldoende beantwoord