1 download per keer???

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
De Haerlemmer
Answers: 0
Usenet: NewsXS
Internet: UPC

1 download per keer???

Bericht door De Haerlemmer »

Sinds gisteren ben ik Spotnet gaan gebruiken. Heb het programma gedownload en me aangemeldt bij een Payserver (NewsXS) Dat werkt allemaal prima. Nu is het zo dat ik gelijk eens ben gaan testen wat er allemaal mogelijk is met Spotnet, dus ik heb een aantal films opgezocht en wil deze dus gaan downloaden. Wat ik dus erg vreemd vind is het feit dat van de drie films die ik heb klaargezet om gedownload te worden er slechts EENTJE is gaan downloaden, de overige twee bestanden staan wel in de lijst, maar in de wachtrij. Ik kan me niet voorstellen dat je slechts 1 download per keer kan doen... Dat heb ik namelijk nog nergens meegemaakt als ik bestanden download (bv via Bittorrentclients) Ik zit dus bij NewsXS, heb me keurig aangemeldt, de poort staat op 119 en het aantal connections op 4. Mijn vraag is dus of hier wat aan gedaan kan worden, want als ik slechts 1 download per keer kan doen schiet het natuurlijk voor geen meter op :shock:

Thisegzz
Moderator Team Lid
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: 1 download per keer???

Bericht door Thisegzz »

Dat is hoe usenet in elkaar zit. Gewoon wachten dus ;)
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

Topicstarter
De Haerlemmer
Usenet: NewsXS
Internet: UPC

Bericht door De Haerlemmer »

Ahaa! Weer wat geleerd :D Dank je wel voor je antwoord!

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Jep, het wordt inderaad 1 voor 1 afgewerkt. Stel dat Spotnet meerdere films in een keer doet, dan download spotnet niet sneller.
Je vraag is dus zo voldoende beantwoord :)? Dan gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB :goed:!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer