Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: hitnews Welke Internet Provider heb je?: solcon Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: Direct na het installeren, heb spotnet nog nooit eerder gebruikt. Geef een beschrijving van je probleem.: Programma laadt de spots (vrij snel ook, rond de 400 kb/s); vervolgens de reacties (heel langzaam, zo'n 16 kb/s). Na het laden van de reacties blijft het schermpje 'Zoeken naar reacties' hangen (groene balk is helemaal vol). XML bestand.:
Bovenstaande is opgelost, heb de server voor de headers vervangen door een andere. Spotnet loopt nu echter vast zodra ik een spot probeer te downloaden. Kan de spot wel openen, maar als ik het download-icoontje aanklik bevriest-ie.
De server ssl.hitnews.eu heeft op het moment geen problemen.
Controleer de gebruikersnaam en wachtwoord. Let op tekens die op elkaar lijken ( 0 en 0. g en 9 enz) en spaties.
Controleer waarvoor de NZB knop is ingesteld en kies eventueel een andere optie bij Bewerken, Downloadknop.
Opties:
Downloaden = NZB word geopend door SABnzbd die bij Spotnet zit.
NZB openen = NZB word geopend door het programma dat ingesteld staat voor NZB's (bijv. Newsleecher).
NZB opslaan = NZB word opgeslagen en kan in een ander programma geopend worden.
Het is mogelijk dat SABnzbd geblokkeerd word door een firewall. Hierdoor starten downloads niet.
Als er meerdere programma's dezelfde server en inlog gebruiken het aantal verbindingen verdelen.
Thanks voor je tips. Ik heb de functie van de downloadknop veranderd in 'NZB opslaan'. Ook nu loopt Spotnet vast zodra ik een NZB aanklik. Het zou aan m'n internetprovider kunnen liggen, die blokkeert bepaalde websites. Het plaatje van de downloadknop wordt ook niet geladen (zie screenshot):
Wat is de site waarop de NZB's staan? Dan kan ik Solcon vragen die site vrij te geven, mocht die momenteel gefilterd worden.
hjvbft schreef:De nzb staat niet op een site. De nzb staat op usenet en word gedownload via de server die ingesteld staat voor "Downloads" in de servers.xml.
Oké. En het plaatje van de downloadknop, waar wordt dat gehost?
Het lijkt erop dat er toch een firewall of andere beveiligingssoftware actief is.
Die heb ik niet, zelfs de WIndows Firewall staat uit.
hjvbft schreef:De nzb staat niet op een site. De nzb staat op usenet en word gedownload via de server die ingesteld staat voor "Downloads" in de servers.xml.
Hier: C:\Program Files\Spotnet\Images
De map Images bestaat niet bij mij, dus blijkbaar haalt-ie zelfs dat niet binnen
Thisegzz schreef:Dan lijkt het er op dat Spotnet niet goed is geinstalleerd. Herinstallatie al geprobeerd?
Daar was ik zelf nooit opgekomen, het was een schone installatie (had Spotnet nog nooit eerder gebruikt). En toch heeft een herinstallatie het opgelost, thanks!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.