Heb een probleem,nieuwe versie van spotnet installeert.
Maar nu krijg ik de volgende melding als ik wil opstarten.
C:\Program Files\Spotnet\Spotnet exe is geen geldige Win 32 toepassing.
Wat moet ik hier me?
Hoe los ik dit op ?
Bij voor baat mijn dank, want ik vind het een reusachtig programma.
MVG Gigamen.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: XS News Welke Internet Provider heb je?: Telfort Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Mcaffee Met welk programma download je?: SABnzbd Wanneer begon je probleem?: na het instaleren van de 714 versie Geef een beschrijving van je probleem.: krijg de melding
C:|Program Files\Spotnet\Spotnet exe is geen geldige Win 32 toepassing.
Programma uninstal gebruikt en opnieuw geinstaleerd.
En de pc gedefragmenteert XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Wil me er niet mee bemoeien, maar ik heb exact hetzelfde besturingsysteem, zelfde nieuwsgroep, en zelfde internetprovider.
Ook ik ondervidn alleen maar problemen... Zie mijn geopende topic.
Zou het kunnen dat XS news een storing heeft en wij daardoor dit dus steeds krijgen? Al heb jij net een andere melding, maar die meldingen bij mij zijn ook vaag...
Even vertellen wat ik gedaan heb.
1e Spotnet verwijderd met your unin staller
2e Met Ccleaner er over heen.
3e Met free commander gezocht naar Program application data, niet gevonden dus was al verwijderd.
4e Frame verwijderd en weer opnieuw geinstaleerd.
5e Spotnet opnieuw ge down load en geinstaleerd.
6e Spotnet opgestart.
7e Ruseltaat nihil weer de zelfde melding.
Is jouw Microsoft nog wat niet verdwenen, of mist er een onderdeel in je Windows Systeem?? En als je je pc hersteld naar een datum waarop alles werkte?
Roep maar wat hoor, wellicht weten de mannen hier nog wat.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.