DELETED: Oude berichten ?P31302

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Deleted User 7399
Answers: 0

DELETED: Oude berichten ?P31302

Bericht door Deleted User 7399 »

Nou ziet er allemaal goed uit!
Typte voor de gein is request in bij Spotlite, en kwam niets tegen :lol:
Alleen Op Request.

Mooi Werk! :clap:

Ps3udO

Re: SpotLite DISPOSE Lijst (Verwijder SPAM/REQUEST/VIRUS spo

Bericht door Ps3udO »

ChillManager schreef:Nou ziet er allemaal goed uit!
Typte voor de gein is request in bij Spotlite, en kwam niets tegen :lol:
Alleen Op Request.

Mooi Werk! :clap:
En wat dacht je van al die testjes? Het ruimt in ieder geval heel wat onzin berichten op, het is even wat copy & paste werk, maar dan heb je ook wat ;) Ik heb nu een aantal keren moeten switchen van newsserver en na het toepassen van de lijst is dan alles weer netje opgeschoond.

Topicstarter
Deleted User 7399

Ik vind het wel ineens rustiger en netter op Spotlite :lol:

Ps3udO

Bericht door Ps3udO »

Zo te zien loopt het niet echt storm, het aantal downloads blijft op 10 staan. Is er gewoon geen belangstelling voor, of is er iets anders aan de hand? De BETA status was met name omdat er nog moest worden gezocht naar een andere locatie om te lijst te hosten, maar met het huidige aantal downloads heeft dit geen prioriteit ;) Op dit moment ziet het er een beetje naar uit dat het bij deze versie blijft.

Aan de mensen die het hebben gedownload heb ik de vraag of ze het nog gebruiken en zo ja, is men ook nog problemen tegen gekomen?

Topicstarter
Deleted User 7399

Misschien denken mensen nog dat het in ontwikkeling is (Sub-forum).
Ik (En misschien ook andere) gaan meestal op zoek naar een volledige versie, net zo als die van Wheaten die hij laatst had gemaakt, die loopt misschien storm, maar wie weet :think:
Ik vind het nog steeds een geweldige programma en gelukkig nog geen problemen gehad :)

Ps3udO

Bericht door Ps3udO »

ChillManager schreef:Misschien denken mensen nog dat het in ontwikkeling is (Sub-forum).
Ik (En misschien ook andere) gaan meestal op zoek naar een volledige versie, net zo als die van Wheaten die hij laatst had gemaakt, die loopt misschien storm, maar wie weet :think:
Het zou kunnen dat men een beetje huiverig is voor beta versies, we kunnen het natuurlijk ook gewoon v1.0 gaan noemen ;) bij deze...
ChillManager schreef:Ik vind het nog steeds een geweldige programma en gelukkig nog geen problemen gehad :)
Bedankt voor het compliment :thanks: en laten we hopen dat het allemaal wat netter gaat worden, zodat dit soort initiatieven in de toekomst niet meer nodig zijn...

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

ps3udo,

post het anders op usenet, bereik je groot publiek.
Meld wel duidelijk dat het een beta

Ps3udO

Bericht door Ps3udO »

wheaten schreef:post het anders op usenet, bereik je groot publiek.
Aangezien een release via usenet/spotnet zijn voor- maar vooral ook zijn nadelen heeft, hou ik het op dit moment nog even exclusief voor spot-net.nl. Tegen de tijd dat ik hier een goed gevoel over heb, zal ik het zeker weer eens overwegen. Dus op het moment moet ik dan ook maar genoegen nemen met wat minder downloads ;)

Betreffende het van beta naar v1.0, in het berichtje naar ChillManager heb ik me denk ik niet helemaal duidelijk uitgedrukt. Ik gaf hier aan het maar versie 1.0 te noemen, alleen was mijn gedachten hier achter dat het na een aantal weken ook wel tijd was om het af te ronden. Het programma doet wat het moet doen en dat zonder problemen, op naar een eventuele volgende versie met nieuwe opties. Het enige probleem in nog even de host locatie, maar dit kan ook te zijne tijd via een subversie worden aangepast.

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

Moet hier eigenlijk geen advies geven hehhe. U concurrent.
Maar als je overtuigd bent van de werking, post het en doe de ondersteuning hier.
Je bereikt breder publiek en je kan het ondersteunen....
Meld dat het een beta is en er dingen nog fout kunnen gaan. je hebt hier een topic waarin je het kunt ondersteunen.

Topicstarter
Deleted User 7399

Ps3udO schreef:
wheaten schreef:post het anders op usenet, bereik je groot publiek.
Aangezien een release via usenet/spotnet zijn voor- maar vooral ook zijn nadelen heeft, hou ik het op dit moment nog even exclusief voor spot-net.nl. Tegen de tijd dat ik hier een goed gevoel over heb, zal ik het zeker weer eens overwegen. Dus op het moment moet ik dan ook maar genoegen nemen met wat minder downloads ;)

Betreffende het van beta naar v1.0, in het berichtje naar ChillManager heb ik me denk ik niet helemaal duidelijk uitgedrukt. Ik gaf hier aan het maar versie 1.0 te noemen, alleen was mijn gedachten hier achter dat het na een aantal weken ook wel tijd was om het af te ronden. Het programma doet wat het moet doen en dat zonder problemen, op naar een eventuele volgende versie met nieuwe opties. Het enige probleem in nog even de host locatie, maar dit kan ook te zijne tijd via een subversie worden aangepast.
[me] heeft nog geen fouten ontdenkt :lol:
Zou ik (meneer die niet echt veel verstand van programmeren heeft) je misschien kunnen helpen?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer