Net zoals jullie download ik ook sinds een tijdje. Daarvoor heb ik een usenet-account bij NewsXS, van € 5,50 per maand. Maar nu hoorde ik laatst van iemand dat dit ook gratis kan?! Bij wie moet ik dan zijn en hoe moet ik het instellen enzo?
usenet vraagje
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: UPC
usenet vraagje
Hoi,
Net zoals jullie download ik ook sinds een tijdje. Daarvoor heb ik een usenet-account bij NewsXS, van € 5,50 per maand. Maar nu hoorde ik laatst van iemand dat dit ook gratis kan?! Bij wie moet ik dan zijn en hoe moet ik het instellen enzo?
Verplaatst en tag toegevoegd
- MariaK
-
Re: usenet vraagje
Hoi Spotje,
Soms kun je met spotnet downloaden met je internetprovider, maar ik zie dat je UPC hebt en die ondersteunt dat niet.
Er zijn wel usenetproviders die goedkopere pakketten aanbieden, dan het pakket wat je nu hebt. Voor een paar euro ben je klaar. Kijk anders even hier: viewforum.php?f=16
PS.En ja...dan zijn er inderdaad nog een aantal providers die gratis zijn...de berichten hierover zijn nogal wisselend. Lage retentie, soms ineens niet meer in de lucht, lage snelheid. Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien dat iemand anders je hierover kan informeren.
Soms kun je met spotnet downloaden met je internetprovider, maar ik zie dat je UPC hebt en die ondersteunt dat niet.
Er zijn wel usenetproviders die goedkopere pakketten aanbieden, dan het pakket wat je nu hebt. Voor een paar euro ben je klaar. Kijk anders even hier: viewforum.php?f=16
PS.En ja...dan zijn er inderdaad nog een aantal providers die gratis zijn...de berichten hierover zijn nogal wisselend. Lage retentie, soms ineens niet meer in de lucht, lage snelheid. Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien dat iemand anders je hierover kan informeren.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Re: usenet vraagje
na 5 dagen geen reactie ontvangen, dus deze gaat op
Ben je het er niet mee eens, Stuur me dan een PB

Ben je het er niet mee eens, Stuur me dan een PB
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules