Steeds alle spots opnieuw downloaden
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:03
Steeds alle spots opnieuw downloaden
Spotnet werkt na het opstarten perfect.
Het opstarten echter duurt bij mij een halve eeuwigheid.
Steeds worden alle spots opnieuw ingelezen en handtekeningen gecontroleerd.
Als dat zou gebeuren bij nieuwe spots zou dat logisch voor mij zijn.
Waar komt dat vandaan en vooral wat kan ik er aan doen?
Ik heb al wat gezocht op dit forum, maar heb dit probleem/vraag niet gevonden.
Iemand een idee?
Alvast bedankt
Het opstarten echter duurt bij mij een halve eeuwigheid.
Steeds worden alle spots opnieuw ingelezen en handtekeningen gecontroleerd.
Als dat zou gebeuren bij nieuwe spots zou dat logisch voor mij zijn.
Waar komt dat vandaan en vooral wat kan ik er aan doen?
Ik heb al wat gezocht op dit forum, maar heb dit probleem/vraag niet gevonden.
Iemand een idee?
Alvast bedankt
-
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
Gewoon spotlite gebruiken joh...gaat veel sneller en stabieler...is maar een tipje
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
Beste kostenzer,
Welkom op dit forum!
Worden de spots meerdere keren opgehaald? Heb je dus dubbele spots in je lijst staan? Volg dan de instructies in dit topic: viewtopic.php?f=3&t=2824#location
Is dat niet de oplossing?
Zou je dan op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift willen klikken. Je krijgt dan een lijst vragen, die je moet beantwoorden. Die antwoorden plak je dan in dit topic, en dan gaan we je helpen met dit probleem!
We horen graag van je!
Welkom op dit forum!
Worden de spots meerdere keren opgehaald? Heb je dus dubbele spots in je lijst staan? Volg dan de instructies in dit topic: viewtopic.php?f=3&t=2824#location
Is dat niet de oplossing?
Zou je dan op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift willen klikken. Je krijgt dan een lijst vragen, die je moet beantwoorden. Die antwoorden plak je dan in dit topic, en dan gaan we je helpen met dit probleem!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
Ook hier gaan weer alle spots opnieuw laden, ik heb dit al eerder meegemaakt met easyusenet. Blijkbaar weer hetzelfde probleem, zo gaat het weken goed en zo begint het gehele gedoe weer opnieuw. Ben benieuwd of er meer mensen met easyusenet dit probleem herkennen ?
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton internet security 2011
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: niets veranderd
Geef een beschrijving van je probleem.: Spots laden elke keer helemaal opnieuw (ook de reacties).
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton internet security 2011
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: niets veranderd
Geef een beschrijving van je probleem.: Spots laden elke keer helemaal opnieuw (ook de reacties).
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
Goedemorgen masutrix,
Het is een bekend probleem in Spotnet en bestaan al meerdere topics over, ik verwijs je naar een topic waar je er meer over kunt lezen. viewtopic.php?f=3&t=2203&hilit=dubbele+spots
Het is een bekend probleem in Spotnet en bestaan al meerdere topics over, ik verwijs je naar een topic waar je er meer over kunt lezen. viewtopic.php?f=3&t=2203&hilit=dubbele+spots
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
Ja.. . Maar.. . . .MariaK schreef:Goedemorgen masutrix,
Het is een bekend probleem in Spotnet en bestaan al meerdere topics over, ik verwijs je naar een topic waar je er meer over kunt lezen. viewtopic.php?f=3&t=2203&hilit=dubbele+spots
Het gaat mij niet zozeer om dubbele spots, iedere keer als ik spotnet opstart gaat ie alles opnieuw binnenhalen. Dus de database die ik op mijn computer heb staan (+- 400.000 spots) wordt vervangen door een kale database van easyusenet.
Het probleem doet zich onwillekeurig voor, met easyusenet !!
Ik gebruik nu hitnews als server, en daar zijn geen problemen mee (tot nu toe).
Alleen gaat mijn voorkeur uit naar easyusenet omdat die alles normaal gesproken veel sneller laadt.
Daarom vraag ik hier of er meer mensen last van hebben ?!
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
Hallo masutrix,
Mijn excuses dat had ik inderdaad niet zo gelezen. Heb je al gekeken in het forum over easyusenet? viewtopic.php?f=16&t=321
Mijn excuses dat had ik inderdaad niet zo gelezen. Heb je al gekeken in het forum over easyusenet? viewtopic.php?f=16&t=321
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Steeds alle spots opnieuw downloaden
5 dagen geen reactie, dus
erop.
Ben je het er niet mee eens, stuur me dan een PB.

Ben je het er niet mee eens, stuur me dan een PB.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules