kan geen verbinding maken met de server een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord. ik heb net een abbo gekocht bij. newsconecction.
Kan iemand mij helpen asjeblieft?
Beste Angie,
Ik zie dat je op 14 maart ook net een abbo had gekocht bij newsconnection. Je hebt daarover dit topic aangemaakt: viewtopic.php?f=14&t=1829&p=15816#p15816
Is het je toen wel gelukt om Spotnet werkend te krijgen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
ja dat was op mijn eigen computer. nu wil ik het installeren op de laptop van mijn ouders. omdat ik het niet meer mag op mijn eigen pc.
wel met een andere gebruiksnaam etc.
Oké, prima.
Het zou heel fijn zijn als je op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift zou willen klikken. De antwoorden mag je hier in dit topic plaatsen, alsjeblieft. WIj zijn inderdaad ook geinteresseerd in je servers.xml file, zonder je inlognaam wachtwoord etc.
Dank je wel!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.