50 nieuwe spots gevonden
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn glasvezel
50 nieuwe spots gevonden
goedenavond allemaal ik heb reuze schik met spotnet 1.7.4 maar toch een vraag.
als ik spotnet start laat ik hem bijwerken dan staat er altijd 50 nieuwe spots gevonden,terwijl er rechts bovenin het scherm ruim 200 en de andere keer 400 nieuwe spots binnen gekomen niet dat het een probleem is maar zou graag horen wat het kan zijn b.v.d
als ik spotnet start laat ik hem bijwerken dan staat er altijd 50 nieuwe spots gevonden,terwijl er rechts bovenin het scherm ruim 200 en de andere keer 400 nieuwe spots binnen gekomen niet dat het een probleem is maar zou graag horen wat het kan zijn b.v.d
-
Re: 50 nieuwe spots gevonden
Beste cornelia,
Ik heb geen idee waarom Spotnet aangeeft dat er 50 nieuwe spots zijn gevonden. Het is in ieder geval niet zo dat dat alleen bij jou gebeurt, dat geeft het programma bij mij ook aan. Alle aanwezige spots worden desalniettemin toch opgehaald of het er nu 50 zijn of 200.
Als alles verder goed werkt, zou ik het gewoon zo laten.
Is hiermee je vraag afdoende beantwoord?
Ik heb geen idee waarom Spotnet aangeeft dat er 50 nieuwe spots zijn gevonden. Het is in ieder geval niet zo dat dat alleen bij jou gebeurt, dat geeft het programma bij mij ook aan. Alle aanwezige spots worden desalniettemin toch opgehaald of het er nu 50 zijn of 200.
Als alles verder goed werkt, zou ik het gewoon zo laten.
Is hiermee je vraag afdoende beantwoord?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Heb deze melding ook. Dit lijkt op een bug. Rechtsboven staat wel het aantal nieuwe spots.
Dit probleem kan gemeld worden als dit nog niet gedaan is in de Spotnet Bug tracker.
Dit probleem kan gemeld worden als dit nog niet gedaan is in de Spotnet Bug tracker.
Als het al bekend is, lijkt het mij dat hij daar al staat...hjvbft schreef:Heb deze melding ook. Dit lijkt op een bug. Rechtsboven staat wel het aantal nieuwe spots.
-
Heb even snel gekeken en zie geen ticket over deze melding.
Waarschijnlijk is het dus nog niet gemeld. Dit kan bijvoorbeeld de TS doen.
Waarschijnlijk is het dus nog niet gemeld. Dit kan bijvoorbeeld de TS doen.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn glasvezel
-