Geen ondertitels via usb op tv

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Ener
Answers: 0

Geen ondertitels via usb op tv

Bericht door Ener »

Mijn tv, Samsung 530, kan via usb films afspelen. Het probleem is dat ik iig bij VOB bestanden geen ondertiteling heb. De tv ondersteunt oa srt bestanden, dus ik heb het srt bestand er uit geript, maar helaas. Ik heb Samsung gebeld en zij zeggen dat het ondertiteling bestand de zelfde naam moet hebben als de video bestanden. Deze bestanden eindigen op video-ts. Van alles geprobeerd, maar wederom helaas. Heeft iemand hier ook ervaring mee en/of een oplossing?

hjvbft
Answers: 0

Re: Geen ondertitels via usb op tv

Bericht door hjvbft »

Een srt kan gebruikt worden met een avi en/of mkv. Een srt is niet bedoeld om te gebruiken met vob bestanden.
Bestanden met dvd opmaak zien er uit als 2 mappen "AUDIO_TS" (is meestal leeg) en "VIDEO_TS" (BUP, IFO,VOB).
Als deze opmaak aangehouden word dan worden de bestanden als het goed is herkend als dvd en kan de
ondertiteling ingesteld worden via het menu en/of afstandsbediening.
Voorwaarde is dat er ondertiteling op de dvd staat. Wat in dit geval zo is (kon immers geript worden).
Als een losse vob geopend word dan kan er geen ondertiteling ingesteld worden.
Probeer wanneer een map met dvd opmaak niet herkend word de VIDEO_TS.IFO te starten.

Extra info srt bestanden: Niet alle afspelers ondersteunen UTF-8. Sla de srt dan op als ANSI.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer