Verbinding
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: spotnet
- Internet: ziggo
Verbinding
Ik download via usenet,maar ik moet mijn verbinding van 3 naar 2 doen i.v.m met lage snelheid.
maar elke keer als ik Spotnet opstart gaan de verbindingen weer naar 3.
Wat kan ik daar aan doen?
maar elke keer als ik Spotnet opstart gaan de verbindingen weer naar 3.
Wat kan ik daar aan doen?
-
Re: Verbinding
Hallo Bono,
Welkom op dit forum.
Je kunt dat aanpassen in je servers.xml bestand.
Waar dat bestand staat, kun je hier vinden: viewtopic.php?f=3&t=2824#location onder kopje II
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="&" Username="&" Password="&" Port="&" SSL="&" Connections="&" />
<Server Type="Downloads" Server="&" Username="&" Password="&" Port="&" SSL="&" Connections="&" />
<Server Type="Uploads" Server="&" Username="&" Password="&" Port="&" SSL="&" Connections="&" />
</Spotnet>
Je krijgt dan een bestand zoals bovenstaand te zien. Daarin wijzig je de connections voor de headers en de uploads naar 1.
Dan zet je het bestand op "alleen lezen", zodat spotnet het niet meer kan wijzigen.
Is dat zo duidelijk?
Ik hoor graag of dit je probleem zo oplost!
Welkom op dit forum.
Je kunt dat aanpassen in je servers.xml bestand.
Waar dat bestand staat, kun je hier vinden: viewtopic.php?f=3&t=2824#location onder kopje II
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="&" Username="&" Password="&" Port="&" SSL="&" Connections="&" />
<Server Type="Downloads" Server="&" Username="&" Password="&" Port="&" SSL="&" Connections="&" />
<Server Type="Uploads" Server="&" Username="&" Password="&" Port="&" SSL="&" Connections="&" />
</Spotnet>
Je krijgt dan een bestand zoals bovenstaand te zien. Daarin wijzig je de connections voor de headers en de uploads naar 1.
Dan zet je het bestand op "alleen lezen", zodat spotnet het niet meer kan wijzigen.
Is dat zo duidelijk?
Ik hoor graag of dit je probleem zo oplost!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Re: Verbinding
Via de Ziggo usenet server mogen 4 verbindingen gebruikt worden.
Stel via servers.xml 1/2/1 (headers/downloads/uploads) in en maak het bestand "alleen lezen".
Andere programma's die dezelfde server willen gebruiken pas starten na sluiten Spotnet.
Als het Ziggo account gedeeld word waardoor ieder 2 verbindingen kan gebruiken een andere server instellen voor
1 van de 3 onderdelen (headers/downloads/uploads) en voor de 2 andere 1 verbinding instellen.
Extra informatie Spotnet en Ziggo
Stel via servers.xml 1/2/1 (headers/downloads/uploads) in en maak het bestand "alleen lezen".
Andere programma's die dezelfde server willen gebruiken pas starten na sluiten Spotnet.
Als het Ziggo account gedeeld word waardoor ieder 2 verbindingen kan gebruiken een andere server instellen voor
1 van de 3 onderdelen (headers/downloads/uploads) en voor de 2 andere 1 verbinding instellen.
Extra informatie Spotnet en Ziggo