Alle spots steeds opnieuw bij Herstart.
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
Alle spots steeds opnieuw bij Herstart.
Ik heb een probleem met Spotnet. Telkens als ik hem opstart gaat hij updaten (Nieuwe posts binnenhalen). Dat is opzich goed. Maar hij vergeet telkens alle spots. En moet dus bij elke start van Spotnet alle posts weer zoeken. Hij geeft voor het updaten ook een foutmelding aan. Deze zegt:
LoadRange: #5 De object verwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Kan iemand mij hiermee helpen en vertellen wat ik moet doen?
Met vriendelijke groet,
Marten
LoadRange: #5 De object verwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Kan iemand mij hiermee helpen en vertellen wat ik moet doen?
Met vriendelijke groet,
Marten
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: Alle spots steeds opnieuw bij Herstart.
Beste marten,
Zou je volgende keer a.u.b. eerst de zoekfunctie willen gebruiken. Dit probleem is namelijk al verschillende keren langsgekomen hier op het forum en er zijn ook oplossingen te vinden in de verschillende topics.
Dit is het resultaat als je de foutmelding in de zoekfunctie invoert: search.php?keywords=+LoadRange%3A+%235+ ... mit=Zoeken
Voor deze éne keer wil je de oplossing nog wel hier neerzetten, maar volgende keer graag eerst even zelf wat onderzoek verrichten.
1. spotnet verwijderen middels [configuratiescherm/programma verwijderen]
2. .NET verwijderen middels [configuratiescherm/programma verwijderen]
3. Handmatig de map C:\ProgramData\Spotnet verwijderen (Win7 en Vista) In Windows XP moet je C:\Documents and Settings\All Users\Local\AppData\Spotnet verwijderen. Let op! Dit zijn verborgen mappen, dus die moeten wel zichtbaar staan ingesteld in windows. Hoe je dat doet zie je hier.
4. Met behulp van CCleaner het register opschonen
5. .NET installeren (deze vind je hier)
6. Spotnet 1.7.4 installeren
Als je spotnet nu start, vul je je gegevens opnieuw in en daarna gaat spotnet de database opnieuw opbouwen. Als dit gereed is, graag het automatisch bijwerken in spotnet uitschakelen, aangezien dit voor problemen kan zorgen.
Laat even weten of je probleem opgelost is
Zou je volgende keer a.u.b. eerst de zoekfunctie willen gebruiken. Dit probleem is namelijk al verschillende keren langsgekomen hier op het forum en er zijn ook oplossingen te vinden in de verschillende topics.
Dit is het resultaat als je de foutmelding in de zoekfunctie invoert: search.php?keywords=+LoadRange%3A+%235+ ... mit=Zoeken
Voor deze éne keer wil je de oplossing nog wel hier neerzetten, maar volgende keer graag eerst even zelf wat onderzoek verrichten.
1. spotnet verwijderen middels [configuratiescherm/programma verwijderen]
2. .NET verwijderen middels [configuratiescherm/programma verwijderen]
3. Handmatig de map C:\ProgramData\Spotnet verwijderen (Win7 en Vista) In Windows XP moet je C:\Documents and Settings\All Users\Local\AppData\Spotnet verwijderen. Let op! Dit zijn verborgen mappen, dus die moeten wel zichtbaar staan ingesteld in windows. Hoe je dat doet zie je hier.
4. Met behulp van CCleaner het register opschonen
5. .NET installeren (deze vind je hier)
6. Spotnet 1.7.4 installeren
Als je spotnet nu start, vul je je gegevens opnieuw in en daarna gaat spotnet de database opnieuw opbouwen. Als dit gereed is, graag het automatisch bijwerken in spotnet uitschakelen, aangezien dit voor problemen kan zorgen.
Laat even weten of je probleem opgelost is

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Alle spots steeds opnieuw bij Herstart.
Deze topic is ouder dan vijf dagen.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.