- Windows versie: Vista
Usenet Provider: Eweka
Internet Provider: Ziggo
Antivirus / Firewall*: Avast
Wanneer ontstond het probleem? sinds spotnet 1.7.4 heb geinstalleers
Spotnet versie: 1.7.4
Met welk programma download je: Grabit
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee
Wat is het probleem? elke keer als ik spotnet open 1.7.4 dan laad die alle spots opnieuw en voorheen was dat niet alleen de nieuwe spots , is hier een oplossing voor , alvast bedankt
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? niks want weet niet wat ik er aan kan doen
laad spots elke keer helemaal overniew
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
laad spots elke keer helemaal overniew
Laatst gewijzigd door Mnrtje_Andy op 02 apr 2011, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: laad spots elke keer helemaal overniew
Ga C:\ProgramData\Spotnet (even mapopties wijzigen: deze is verborgen). Hier zie je het bestandje tabs.dat. Zorg ervoor dat Spotnet afgesloten is en verwijder het bestandje. Start Spotnet daarna opnieuw op.
-
StripHeldNL schreef:Ga C:\ProgramData\Spotnet (even mapopties wijzigen: deze is verborgen). Hier zie je het bestandje tabs.dat. Zorg ervoor dat Spotnet afgesloten is en verwijder het bestandje. Start Spotnet daarna opnieuw op.
Heb het bestandje verwijderd , en als ik dan spotnet open krijg ik loadrange 5 enz .
zie dan wel me spots staan , maar als ik dan op oke druk gaat die toch weer alle spots opnieuw ophalen
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Hernoem de gehele map C:\Programdata\Spotnet naar C:\Programdata\Spotnet.bak. Start spotnet op en vul de gegevens opnieuw in. Spotnet gaat nu de database opnieuw opbouwen. Als dit klaar is, moet je het automatisch bijwerken tijdens starten uitschakelen. Dat veroorzaakt namelijk dit probleem.
-
stoledo schreef:Hernoem de gehele map C:\Programdata\Spotnet naar C:\Programdata\Spotnet.bak. Start spotnet op en vul de gegevens opnieuw in. Spotnet gaat nu de database opnieuw opbouwen. Als dit klaar is, moet je het automatisch bijwerken tijdens starten uitschakelen. Dat veroorzaakt namelijk dit probleem.
Bedankt hij doet het nu weer

-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Mooi zo!Mnrtje_Andy schreef:Bedankt hij doet het nu weeralleen jammer dat die zo weinig spots laat , maar dat komt wel goed

Dat je zo weinig spots ziet, ligt aan de textretentie van je provider. Er zijn ook wel grotere databases te vinden op spotnet, echter kan het wel gebeuren dat spotnet dan sommige spots dubbel gaat laden....
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Deze foutmelding is alreeds in een andere topic opgelost. Daarom gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB
.