Bradje
Moderator: Moderator Team
-
Re: Bradje
Dat lijkt me niets voor Bradje, dat is een poster pur sang.
Heb je al een post geprobeerd? Vaak klopt die melding van "password required" niet.
Er zijn op Spotnet trouwens wel spotters die zijn spots melden.
EDIT: Ik heb een post geprobeerd en die vraagt i.d.d. om een password
Heb je al een post geprobeerd? Vaak klopt die melding van "password required" niet.
Er zijn op Spotnet trouwens wel spotters die zijn spots melden.
EDIT: Ik heb een post geprobeerd en die vraagt i.d.d. om een password
Domme vragen bestaan niet, wel dezelfde
-
Ja ik vond het ook al raar. Zijn spots waren nooit met password en altijd in orde, maar ik kan niet vinden waar hij zijn spots nu aanmeld. 

-
- Usenet: xs news
- Internet: upc
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Tot voor kort spotte hij nog bij nzbspots, sinds een kleine week is het idd erg stil rond bradje. Die passworded content lijken mij zeker niet van hem te zijn, dat is gewoon een lafaard die wil meeliften op het succes van een ander
.
Afgelopen week zag ik wel (op nzbspots) een andere spotter dan bradje, een spot plaatsen. Wel met dank aan bradje, maar het kan zijn dat bradje zelf totaal niet amused is geweest door die actie (imho begrijpelijk, als je zelf iets op usenet gezet hebt, wil je dit ook zelf aanmelden, lijkt me). Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, ik hoop het niet, maar het kan...

Afgelopen week zag ik wel (op nzbspots) een andere spotter dan bradje, een spot plaatsen. Wel met dank aan bradje, maar het kan zijn dat bradje zelf totaal niet amused is geweest door die actie (imho begrijpelijk, als je zelf iets op usenet gezet hebt, wil je dit ook zelf aanmelden, lijkt me). Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, ik hoop het niet, maar het kan...
-
- Usenet: Eweka
Bradje poste idd tot voor kort zijn posts op spotnet. Ik zette deze altijd door op spotnet omdat ik weet dat er veel aanhangers van hem zijn.
Uiteraard met altijd een bedankje voor "Bradje"
Wat echter zijn reden is om niet meer te posten of waar hij zijn posts nu voortaan neer zet is mij ook nog een raadsel
Uiteraard met altijd een bedankje voor "Bradje"
Wat echter zijn reden is om niet meer te posten of waar hij zijn posts nu voortaan neer zet is mij ook nog een raadsel

-
Zie idd ook meerdere posts van hem nu via de bekende nzb zoeksites. Sommige hiervan zijn met password. Zijn ook nieuwe releases en andere films dan die zonder password. Lijkt mij dat hij dus ook ergens aan het posten is, en deze posts ' exclusief' wil houden. Hoewel dit nooit tijdens het FTD tijdperk aan de orde was. Hou me graag aanbevolen als iemand weet waar hij zijn posts nu spot.
-
- Usenet: Easyusenet.nl
- Internet: Ziggo
Joelie schreef:Zie idd ook meerdere posts van hem nu via de bekende nzb zoeksites. Sommige hiervan zijn met password. Zijn ook nieuwe releases en andere films dan die zonder password. Lijkt mij dat hij dus ook ergens aan het posten is, en deze posts ' exclusief' wil houden. Hoewel dit nooit tijdens het FTD tijdperk aan de orde was. Hou me graag aanbevolen als iemand weet waar hij zijn posts nu spot.
<KNIP>
Het plaatsen van links naar usenet-indexeerders is ten strengste verboden. Lees de regels. Dit wordt een waarschuwing.
- StripHeldNL
-
Is er al duidelijkheid omtrent Bradje?
Jammer dat er zo weinig recente spots van hem op Spotnet voorbij komen!
Jammer dat er zo weinig recente spots van hem op Spotnet voorbij komen!
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
volgens mij is hij weer aan het posten
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules