De uitleg zegt het al. Als de spot er net op staat kan het zijn dat je provider (zo te zien upc) de bestanden nog niet op de nieuwsserver heeft staan.
Even een uurtje of 2 wachten en even opnieuw proberen.
Hallo bedankt voor je snelle reactie inderdaad UPC
helaas
Sinds twee dagen spotnet geinstalleerd
Ik heb het nog niet werkend gekregen al twee dagen aan het tobben ook de nieuwste die er net opstaan krijg ik dezefde melding
als ik iets wil posten krijgik de volgende melding:
kan de server niet bereiken
(de extrene server heeft een fout geretourneerd (500)
interne serverfout
probeer het later nog eens .
Deze melding krijg ik nu al een paar dagen
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
erwin9 schreef:als ik iets wil posten krijgik de volgende melding:
kan de server niet bereiken
(de extrene server heeft een fout geretourneerd (500)
interne serverfout
probeer het later nog eens .
Deze melding krijg ik nu al een paar dagen
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Met welk programma download je? spotnet zelf of een extern programma. Zijn de servergegevens goed ingevuld?
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.