NZB importknop
Moderator: Moderator Team
NZB importknop
Een nzb-import knop oid zou ik wel handig vinden. Moet nu de zelf van nieuwsgroepen gedownloade nzb's in good-old-fashioned sabnzbd openen... 

-
Re: NZB importknop
als je bijvoorbeeld eerst even in de lopende threads had gekeken/doorzocht had je zomaar dit kunnen waarnemen:
Re: Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?
door Darthvader » Gisteren, 02:18
Voorlopig hebben we nu wel genoeg verzoeken en wensen binnen gekregen denk ik zo
Er staat echt een hele waslijst met informatie gericht aan de ontwikkelaar van Spotnet.
Nu is het afwachten of de ontwikkelaar het leest en ook iets ervan uit neemt om het erin te verwerken.
Zodra er veranderingen bekend zijn die ook voorkomen in de waslijst aan wensen zullen wij dit vermelden.
Voor nu sluit ik deze topic en wachten we geduldig af en kunnen we altijd nog de topic heropenen voor nieuwe wensen.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Re: Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?
door Darthvader » Gisteren, 02:18
Voorlopig hebben we nu wel genoeg verzoeken en wensen binnen gekregen denk ik zo
Er staat echt een hele waslijst met informatie gericht aan de ontwikkelaar van Spotnet.
Nu is het afwachten of de ontwikkelaar het leest en ook iets ervan uit neemt om het erin te verwerken.
Zodra er veranderingen bekend zijn die ook voorkomen in de waslijst aan wensen zullen wij dit vermelden.
Voor nu sluit ik deze topic en wachten we geduldig af en kunnen we altijd nog de topic heropenen voor nieuwe wensen.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
Je kan ook instellen dat de NZB's zich openen in je favoriete newsreader, dit doe je bovenin Spotnet als volgt: Bewerken --> Downloadknop --> NZB openen/opslaan
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Good old SABnzbd is niets mis mee
Sterker nog - Spotnet gebruikt dit ook onder de motorkap als je Spotnet ook voor direct download gebruikt.
Als je SABnzbd toch ergens anders hebt draaien (zoals ik) dan moet je ff dit draadje checken:
viewtopic.php?f=6&t=35
heel leuk!
Dus 2 opties:
1. Spotnet gebruiken voor alles inclusief downloaden
2. Spotnet gebruiken als spot machine en NZB downloaden
ieder z'n ding

Sterker nog - Spotnet gebruikt dit ook onder de motorkap als je Spotnet ook voor direct download gebruikt.
Als je SABnzbd toch ergens anders hebt draaien (zoals ik) dan moet je ff dit draadje checken:
viewtopic.php?f=6&t=35
heel leuk!
Dus 2 opties:
1. Spotnet gebruiken voor alles inclusief downloaden
2. Spotnet gebruiken als spot machine en NZB downloaden
ieder z'n ding
-
Geef mij maar Newsleecher, al zo'n 5 jaar gebruikt, nooit gezeik mee gehad 

Gr,
Mr. Cartmenez