Windows versie: 7 Ultimate x64 Usenet Provider:Online Internet Provider:Online Wanneer ontstond het probleem? Vandaag, maar dat ligt er gewoon aan dat ik nog niet zo veel ervaring heb:P Spotnet versie:1.7.4 Met welk programma download je:Spotnet Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?Nee Wat is het probleem? Als ik een spot wil toevoegen (voor het eerst voor mij) dan krijg ik te zien: .nzb niet goed (of niet bereikbaar) Maar de vraag is dus eigenlijk: Hoe maak ik een .nzb van iets wat ik met jullie wil delen??
Alvast bedankt
p.s.: Had het vanuit de computer idee, maar had het daarvoor ook al eens gebruikt, maar die "les" werkte goed, maar ben daarna weer gestopt. Maar nu ftd op zwart is (nooit geprobeerd:P) ga ik dit maar proberen!
Ga eens naar een usenet-indexeerder (jeweetwel Bin***** etc.). Vink de bestandjes aan. Als je ze wilt downloaden, opent een nieuw venster, dit is je NZB. Klik op opslaan, en voer deze in Spotnet in .
En hoe kan ik dat doen als ik zelf een spot wil toevoegen? Of moet ik dan dus via die site dat doen?
Of is via b********* alleen om te zoeken en to openen?
Mag ik als ik toch bezig ben nog even wat vragen stellen:
Vraagje 1: Ik download ongeveer op 200 tot 700 bytes/s Aangezien dat redelijk sloom is (gewoon van online, maar ik probeer nu tijdelijk ook even just4today) vroeg ik me af of dat wel normaal is??
Aangezien bij internet opties staat: Snelheid: 54 mbps... dacht ik dat het wel "iets" sneller zou gaan.
Vraagje 2: Ik probeer nu dus even just4today (die had 10dagen retentie en online maar 2 ofzo:P en ik had even iets langer nodig (game:D) heeft maar 14.000 spots ongeveer terwijl online er denk ik zo'n 29.000 had. Nogal verschil, waar ligt dat aan??
Vraagje 3:Is er ergens bij profiel ofzo in te stellen dat ik een mailtje krijg als er een nieuwe post op dit topic is??
Vraagje 4: Wat zijn headers (Downloads en uploads snap ik wel:P)
Vraagje 5: Ik zag trouwens ook youtube filmpje van je, kan dat kloppen??
P.s.: Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu op dit moment met just4today wel 1.1mb/s haal...
Je maakt een NZB op bijvoorbeeld B**sear** door de post aan te vinken en dan op NZB te drukken, dan maakt hij een NZB, deze selecteer je dan vervolgens in spotnet bij Bladeren zodat andere mensen hem direct mee kunnen nemen zonder zelf te gaan zoeken op B**sear**
1. Downloadsnelheid kan beinvloed worden door andere downloadactiviteiten en je abonnement bij je internetprovider / usenetprovider
2. kan eraan liggen dat just4today niet alle nieuwsgroepen ondersteund
3. klik onderin het topic op Op dit onderwerp abonneren
4. headers zijn simpelweg 'titels' van de posts op usenet, op usenet bestaat alles uit vele verschillende losse stukjes, een header is de hoofdtitel van al die stukjes, bijvoorbeeld van een spel. ipv dat je dus alle 100 stukjes van 1 spel binnenhaalt, haal je de header binnen van dat spel en dat is dus makkelijker
5. weet niet precies waar je het over hebt?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.