verplaatsen van filters
Moderator: Moderator Team
-
verplaatsen van filters
Als ik filters wil verplaatsen in Spotnet 1.71, probeer ik in het rechtermuis menu op omhoog of omlaag te klikken. Zodra ik dat doe zet Spotnet orginele filters weer terug en verwijdert het alle zelfgemaakte filters.
Ik kan dus geen filters verplaatsen!
Ik kan dus geen filters verplaatsen!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Re: verplaatsen van filters
Inderdaad. Zelfde probleem hier... Het enige wat ik gedaan heb om ze toch omhoog te plaatsen is om de FILTERS.XML te openen in kladblok (C:\ProgramData\Spotnet) en dan de <filter code> te verplaatsen naar de juiste plek... Dan werkt het wel.
FTD FILTERS (die te downloaden zijn vanaf deze website onder VEEL GESTELDE VRAGEN) werken trouwens ook niet. De filters staan er wel, maar als je onder versie 1.7.1 op een filter klikt bijv. DVD dan geeft ie niets weer.
FTD FILTERS (die te downloaden zijn vanaf deze website onder VEEL GESTELDE VRAGEN) werken trouwens ook niet. De filters staan er wel, maar als je onder versie 1.7.1 op een filter klikt bijv. DVD dan geeft ie niets weer.
-
- Usenet: XLned
- Leeftijd: 70
-
Die aangepaste filters heb ik gisternacht gedownload en geïnstalleerd. Ze werken prima, maar je kan ze nog altijd niet verplaatsen. Dat is niet veranderd!a028751 schreef:er zijn gisteren al aangepaste filters gepost,
-
Dat werkt inderdaad vlekkeloos. Wel geen oplossing zoals het zou moeten, maar wel een werkbare! En nu maar oppassen dat ik niet per ongeluk hem via het menu naar boven of beneden wil verplaatsen en dan al mijn filters weer kwijt ben....cyberpiraat schreef:Inderdaad. Zelfde probleem hier... Het enige wat ik gedaan heb om ze toch omhoog te plaatsen is om de FILTERS.XML te openen in kladblok (C:\ProgramData\Spotnet) en dan de <filter code> te verplaatsen naar de juiste plek... Dan werkt het wel.

Bedankt!
-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Probleem opgelost!
Slotje erop en naar het Archief! Niet mee eens? Stuur me een pb.
Slotje erop en naar het Archief! Niet mee eens? Stuur me een pb.

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!