Hoeveel data voor headers?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Hoeveel data voor headers?
Hallo,
Misschien een domme vraag!
Hoeveel mb wordt er gebruikt bij het binnen halen van headers? Ik wil een combo maken van news.ziggo.nl voor de headers en eweke voor de downloads.
Ziggo heeft een datalimiet maar dit kan toch nooit vol raken door alleen headers?
De retentie van een news servers, heeft dit effect op de headers? Dus hoe langer de retentie, hoe meer headers je binnen krijgt?
thanks
Misschien een domme vraag!
Hoeveel mb wordt er gebruikt bij het binnen halen van headers? Ik wil een combo maken van news.ziggo.nl voor de headers en eweke voor de downloads.
Ziggo heeft een datalimiet maar dit kan toch nooit vol raken door alleen headers?
De retentie van een news servers, heeft dit effect op de headers? Dus hoe langer de retentie, hoe meer headers je binnen krijgt?
thanks
-
Re: Hoeveel data voor headers?
De laagste limiet voor de Ziggo server is 10 GB per maand.
Dit haal je bij lange na niet met alleen headers.
Probeer het een maand en kijk wat het verbruik is.
Mogelijk kan je dit zien op de Ziggo site na inloggen.
Er zjin servers die de headers een paar dagen hebben (bijv. de readerxx.eweka.nl servers) en voor downloaden een langere retentie hebben.
Dit komt doordat de headers niet vaak werden gebruikt.
De meeste gebruiken nzb bestanden. Bij gebruik nzb bestanden zijn headers niet nodig.
Spotnet/SpotLite werken echter wel met headers en daardoor ontstaat nu dit probleem.
Er kan ook een verschil zijn in header retentie voor text groepen en binaries groepen.
Dit haal je bij lange na niet met alleen headers.
Probeer het een maand en kijk wat het verbruik is.
Mogelijk kan je dit zien op de Ziggo site na inloggen.
Dit is niet altijd zo. De retentie van een server is niet altijd gelijk aan de header retentie.De retentie van een news servers, heeft dit effect op de headers? Dus hoe langer de retentie, hoe meer headers je binnen krijgt?
Er zjin servers die de headers een paar dagen hebben (bijv. de readerxx.eweka.nl servers) en voor downloaden een langere retentie hebben.
Dit komt doordat de headers niet vaak werden gebruikt.
De meeste gebruiken nzb bestanden. Bij gebruik nzb bestanden zijn headers niet nodig.
Spotnet/SpotLite werken echter wel met headers en daardoor ontstaat nu dit probleem.
Er kan ook een verschil zijn in header retentie voor text groepen en binaries groepen.
-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Re: Hoeveel data voor headers?
Vraag beantwoord?
Slotje erop! Niet mee eens? Stuur me een pb.
Slotje erop! Niet mee eens? Stuur me een pb.

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!