- Windows versie: Windows 7 (2x op pc en 1x op laptop)
Usenet Provider: Lightningusenet
Internet Provider: UPC
Wanneer ontstond het probleem? versie 1.5.6
Spotnet versie: 1.5.6
Met welk programma download je: Spotnet + Newsleecher voor de "ontbrekende nzb's"
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee, standaard configuratie
Wat is het probleem? Na het afsluiten van spotnet blijft deze als proces aanwezig op de achtergrond, hij word dus niet echt volledig afgesloten. Dit probleem is zowieso standaard bij klikken op de X rechtsbovenin.
Ik heb dit probleem op zowieso 3 computers waar spotnet op draait, die van mij en van m'n ma, en ook op mijn laptop heb ik dit probleem. Ik heb onlangs nadat ik spotnet geupdate had en het probleem begon te krijgen, windows opnieuw geinstalleerd omdat ik in de veronderstelling was dat het misschien een windows probleem kon zijn. En ook op m'n laptop staat sinds vorige week weer een schone versie van win7 op (word gebruikt voor m'n werk en na +/- 1,5 jaar intensief gebruik werd het tijd voor een schone installatie) het probleem blijft echter, en het lijkt er gewoon op alsof alleen de GUI afgesloten word en niet daadwerkelijk het proces wat zou moeten gebeuren op het moment van afsluiten met het Xje
Op zich niet zo'n probleem behalve dat ik daadwerkelijk het proces handmatig moet stoppen voordat ik spotnet opnieuw kan opstarten. Voor m'n ma echter is het wel een probleem, die is namelijk niet echt wegwijs in de computer en ze begint net een beetje te leren hoe usenet e.d. werkt, en ze heeft heel vaak de neiging om alles weg te klikken met het kruisje in niet met de minimaliseer knop
spotnet sluit niet volledig af
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
spotnet sluit niet volledig af
Re: spotnet sluit niet volledig af
is bekend probleem, al veel topics over geweest hier op het forum (let ook even op zoek functie hier!).
Hierbij een handige link om met dit probleem om te gaan:
viewtopic.php?f=6&t=746
succes en laat even weten of we topic kunnen sluiten?
Hierbij een handige link om met dit probleem om te gaan:
viewtopic.php?f=6&t=746
succes en laat even weten of we topic kunnen sluiten?
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
geloof het of niet, maar ik had dit probleem gezocht en heb de pagina's in de probleem sectie allemaal nagelopen om te zien of er iets overeen kwam met bovenstaand zodat ik zelf niet hoefde te posten
.
topic mag wat bij betreft wel op slot, was meer bedoeld als algemene melding
, zag her en der namelijk wel staan dat het opgelost is met opnieuw opstarten (wat logisch is) maar ik pak liever de taskmanager erbij om het proces te sluiten dan dat ik op m'n nu al bijna weer overvolle bureaublad moet gaan zoeken naar dat scriptje 

topic mag wat bij betreft wel op slot, was meer bedoeld als algemene melding

ok, bij deze gesloten
niets eens met slotje?, stuur me dan even een pb
niets eens met slotje?, stuur me dan even een pb