- Windows versie: Vista 32-bit
Usenet Provider: Eweka
Internet Provider: Ziggo
Wanneer ontstond het probleem? Vanaf installatie
Spotnet versie: 1.5.60
Met welk programma download je:Newsleecher
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?Neen
Wat is het probleem?Na installatie van Spotnet worden de headers keurig ingelezen. Het downloaden via de downloadknop werkt niet. Na verloop van tijd krijg ik de mededeling "Fout tijdens het starten van SABNZBd: SAB time out?? Van alles heb ik geprobeerd:
1. Virusscanner en Firewall uitgezet.
2. In sabnzbd.ini poort 9090 verandert in 8080, 8081 en 9091.
Maar helaas, het lukt me niet om met de desktop een bestand te downloaden. Bij mijn notebook loopt alles wel naar wens en heb ik geen enkel probleem met het downloaden van bestanden. Wat gaat er nu fout bij mijn desktop??
Bestanden downloaden met Spotnet lukt niet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Bestanden downloaden met Spotnet lukt niet
Re: Bestanden downloaden met Spotnet lukt niet
standaard poort SABnzbd bij spotnet is 8090. Dat moet je niet wijzigen, want staat niet alleen in sabnzbd.ini ingesteld. Kun je dit weer terugzetten?
verder moet je even je servers.xml bestand vergelijken en dan met name de "downloads" regel. Die moet exact hetzelfde zijn. Doe desnoods een kopie.
Verder neem ik aan dat je begrijpt hoeveel connecties je hebt en hoeveel spotnet gebruikt?
verder moet je even je servers.xml bestand vergelijken en dan met name de "downloads" regel. Die moet exact hetzelfde zijn. Doe desnoods een kopie.
Verder neem ik aan dat je begrijpt hoeveel connecties je hebt en hoeveel spotnet gebruikt?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30