Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Moderator: Moderator Team
-
Gefeliciteerd met de oprichting van het nieuwe forum!
absoluut een nieuwe haven voor verstokte FTD gebruikers die in tussen hoop en vrees zweven!
-
- Leeftijd: 47
gerstr: absoluut een nieuwe haven voor verstokte FTD gebruikers die in tussen hoop en vrees zweven!
Compleet mee eens. Ik gebruik ook al jaren FTD. Toen ik het nieuws las dat ze misschien gaan stoppen ben ik meteen gaan kijken voor een goede vervanger. En ik moet zeggen, dit komt aardig in de buurt.
Compleet mee eens. Ik gebruik ook al jaren FTD. Toen ik het nieuws las dat ze misschien gaan stoppen ben ik meteen gaan kijken voor een goede vervanger. En ik moet zeggen, dit komt aardig in de buurt.
One falls, one rises from the ashes.........
-
-
-
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Super dat er zo snel al een alternatief is opgestaan. Misschien in een stroomversnelling door de aanstaande sluiting en het sluiten van FTD en FTN.
De forumsoftware is even wennen, zelf ben ik meer een voorstander van phpbb. Echter, ga zo door allemaal! We maken er zeker weer iets moois van.
De forumsoftware is even wennen, zelf ben ik meer een voorstander van phpbb. Echter, ga zo door allemaal! We maken er zeker weer iets moois van.
Student: 'Altijd te weinig geld, nooit arm.'
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
TMPJ: Super dat er zo snel al een alternatief is opgestaan. Misschien in een stroomversnelling door de aanstaande sluiting en het sluiten van FTD en FTN.
phpbb word al over na gedacht, wanneer nodig zal het veranderd worden.
Voor nu om even van start te kunnen gaan hebben we dit als eerste optie gekozen.
Wanneer anders zal het worden aangekondigd op het forum.
phpbb word al over na gedacht, wanneer nodig zal het veranderd worden.
Voor nu om even van start te kunnen gaan hebben we dit als eerste optie gekozen.
Wanneer anders zal het worden aangekondigd op het forum.
-
Ook hier een felicitatie voor dit nieuwe forum.
Heel adequaat om zo snel in te springen op een mogenlijk te verwachten groot gat voor FTD gebruikers.
Zelf ervaar ik het (als newbie van net 2 maanden) ook als heel prettig een forum naast een "spot" server te kunnen gebruiken. Of anders toch op zijn minst bij de spots zelf korte berichtjes te kunnen plaatsen.
gr. Oita
Heel adequaat om zo snel in te springen op een mogenlijk te verwachten groot gat voor FTD gebruikers.
Zelf ervaar ik het (als newbie van net 2 maanden) ook als heel prettig een forum naast een "spot" server te kunnen gebruiken. Of anders toch op zijn minst bij de spots zelf korte berichtjes te kunnen plaatsen.
gr. Oita
-
Ik ben heel blij dat er een goed alternatief is gekomen voor Usenetplatforms, ga vooral door met deze ontwikkeling.