Bedoel je met proxy, proxy voor de IPv6-servers? Want dat kan dan als je dat bedoelt. Maar je hoeft geen proxy in te vullen voor Spotnet, die ondersteund als IPv6
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
Mijn topic, in Wensen & Veranderingen is gesloten. Is het dan opgenomen in het wenzen lijstje? Kan hem namelijk niet vinden. Commentaar door de admin's zou wel makkelijk zijn. Thanks.
Ja - het is opgenomen, maar je moet goed begrijpen dat dit forum officieel geen enkele link heeft naar de makers van Spotnet om voor de hand liggende redenen - dit om geen misplaatste verwachtingen te hebben
gerstr schreef:Ja - het is opgenomen, maar je moet goed begrijpen dat dit forum officieel geen enkele link heeft naar de makers van Spotnet om voor de hand liggende redenen - dit om geen misplaatste verwachtingen te hebben
Ohw ok thanks, dit wist ik niet. Zag alleen dat mijn topic gesloten was.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.