Downloaden met Spotnet?
Moderator: Moderator Team
-
Downloaden met Spotnet?
Hoi allemaal,
Ik heb me rot gezocht maar kan geen manier vinden om via Spotnet NZB bestanden te downloaden.
Nou gaan jullie waarschijnlijk zeggen dat ik hier SABnzbd voor moet gaan gebruiken, dat doe ik ook, alleen hebben mijn
ouders in het verleden per ongeluk het wachtwoord veranderd, en deze heb ik alleen in Spotnet staan.
Dus, mijn vraag is: Is het mogelijk om losse NZB bestanden te downloaden met Spotnet?
Alvast bedankt,
Manus.
Ik heb me rot gezocht maar kan geen manier vinden om via Spotnet NZB bestanden te downloaden.
Nou gaan jullie waarschijnlijk zeggen dat ik hier SABnzbd voor moet gaan gebruiken, dat doe ik ook, alleen hebben mijn
ouders in het verleden per ongeluk het wachtwoord veranderd, en deze heb ik alleen in Spotnet staan.
Dus, mijn vraag is: Is het mogelijk om losse NZB bestanden te downloaden met Spotnet?
Alvast bedankt,
Manus.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Downloaden met Spotnet?
Jazeker
.
Ga naar bewerken-->downloadknop-->NZB opslaan in de menubalk in Spotnet. Dan kun je het met een alternatief programma openen. Succes
!

Ga naar bewerken-->downloadknop-->NZB opslaan in de menubalk in Spotnet. Dan kun je het met een alternatief programma openen. Succes

-
Helaas is dit niet hetgeen waar ik naar op zoek ben 
Ik heb namelijk het huidige wachtwoord alleen ingesteld op Spotnet.
Mijn SABnzbd bevat het oude wachtwoord, maar ik moet anders tot vanavond wachten om deze te achterhalen, dus vroeg ik me af of het mogelijk is om externe NZB bestanden te openen in Spotnet

Ik heb namelijk het huidige wachtwoord alleen ingesteld op Spotnet.
Mijn SABnzbd bevat het oude wachtwoord, maar ik moet anders tot vanavond wachten om deze te achterhalen, dus vroeg ik me af of het mogelijk is om externe NZB bestanden te openen in Spotnet

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ow sorry
niet helemaal goed gelezen. (altijd van die standaardvragen zijn dat
)
Heb ff voor je gekeken, maar volgens mij is dat (nog) niet mogelijk. Misschien een leuke feature voor een volgende versie!

Heb ff voor je gekeken, maar volgens mij is dat (nog) niet mogelijk. Misschien een leuke feature voor een volgende versie!
-
Haha geeft nietStripHeldNL schreef:Ow sorryniet helemaal goed gelezen. (altijd van die standaardvragen zijn dat
)

Lijkt me inderdaad handig, want zo maak je SABnzbd overbodig en kan je alles binnen één programma houden

Ik hoop het in de toekomst terug te zien

Ik begrijp de vraag ook niet.
Zoals jullie weten is de download machine onder motorkap SABnzbd. Spotnet roept deze alleen aan, verder niets.
SABnzb kun je gewoon apart opstarten en oproepen en evt. kun je ook NZB separaat laden als je wilt.
Maar wat wil je nu precies op dit moment?
Zoals jullie weten is de download machine onder motorkap SABnzbd. Spotnet roept deze alleen aan, verder niets.
SABnzb kun je gewoon apart opstarten en oproepen en evt. kun je ook NZB separaat laden als je wilt.
Maar wat wil je nu precies op dit moment?
-
Ik zal het even simplificeren:
Mijn Spotnet: Correcte wachtwoord
Mijn SABnzbd: Oude wachtwoord
De eigenaar van het account (mijn moeder) is er momenteel niet, dus wil ik proberen te downloaden
via Spotnet, want die heeft mijn huidige gegevens die niet verouderd zijn.
Mijn Spotnet: Correcte wachtwoord
Mijn SABnzbd: Oude wachtwoord
De eigenaar van het account (mijn moeder) is er momenteel niet, dus wil ik proberen te downloaden
via Spotnet, want die heeft mijn huidige gegevens die niet verouderd zijn.
dit kan niet, spotnet download met SABnzbd en als daar het oude wachtwoord in staat en je hebt het nieuwe wachtwoord niet, moet je even wachten tot je moeder thuis is.
succes
dit topic wordt gesloten
niet eens met het slotje?, stuur me even een pb
succes
dit topic wordt gesloten
niet eens met het slotje?, stuur me even een pb