draait net framework v4 op Windows 2000 ???

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
hahaha
Answers: 0

draait net framework v4 op Windows 2000 ???

Bericht door hahaha »

Goedendag allen,

Spotnet wil niet opstarten omdat ie "net framework v4"mist. Bij het installeren van Spotnet kreeg ik al een melding daarvan. Heb zojuist op de website van Microsoft "net framework v4" gedownload, maar als ik het wil installeren zegt ie "DotNetfx40_full_setup.exe is geen geldige toepassing.

Ligt dat soms aan het feit dat mijn PC nog op WIndows 2000 draait ?
Ik weet dat Windows 2000 erg verouderd is, maar ik heb een ouwe computer, en hij doet verder alles wat ie doen moet, en als het even kan vermijd ik liever een upgrade naar XP ofzo. Heb daar hele slechte ervaringen mee.

Is er een mogelijkheid om Spotnet op windows 2000 te draaien ???

Alvast dank voor de hulp !
Laatst gewijzigd door hahaha op 02 mar 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Ep Woody
Leeftijd: 41

Re: draait net framework v4 op Windows 2000 ???

Bericht door Ep Woody »

Dit topic hoort thuis in het forum Spotnet.

Om die reden verplaatst.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Ik vrees dat Dotnet 4.0 niet meer gaat werken op Windows 2000, maar Spotlite werkt zonder .Net ;)

Maar wellicht dat er wel oplossingen voor zijn, anders dan XP installeren.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
hahaha

Bericht door hahaha »

bedankt voor je reactie.... Ondertussen ga ik spotlite even proberen en ik wacht wel even af hier om te kijken of iemand de oplossing weet. Als ik het goed begrijp is spotlite een "uitgeklede versie" van spotnet ? wat zijn precies de verschillen ?
Mijn excuus als deze vraag al eerder gesteld is, ik heb nog heel wat te lezen en uit te vogelen hoe alles werkt.

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

met spotlite kan je geen posts toevoegen, en verder is het wat sneller geloof ik.

Topicstarter
hahaha

Bericht door hahaha »

Daar kan ik wel mee leven als dat betekent dat ik geen nieuwe windows hoef te gebruiken..
Maar als ik dan toch iets wil posten , kan ik dan wel kenbaar maken als ik iets gepost heb ? (zij het dan niet met spotnet/spotlite maar gewoon met een ander programma zoals PowerPost ? Het is anders een beetje zonde van de tijd voor het parren rarren en uploaden als niemand op de hoogte is verder wat ik ge-upload heb ...
Laatst gewijzigd door hahaha op 02 mar 2011, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

nee, dat gaat niet want spotnet gebruikt speciale beveiliging om te zorgen dat mensen niet via andere programma's spots kunnen plaatsen :)

Topicstarter
hahaha

Bericht door hahaha »

OK. dus als ik het goed begrijp :
Met spotlite kom ik dus alleen te weten wat er waar gepost. Zeg maar een soort FTD.
Het enige verschil met FTD is dat ik nog steeds kan posten op usenet zoals voorheen, alleen kan ik dit niet melden op spotlite. Kan ik dus maar beter alleen gaan leechen.

Nou we dwalen een beetje af van de oorspronkelijke vraag. Ik ga eerst wel even kijken of spotlite werkt bij mij. En als iemand een manier weet om ook spotnet pratend te krijgen via Win2K hoor ik graag hoe..

gerstr

Bericht door gerstr »

beste hahaha,

Zover ik weet heeft .net 4 nooit gedraaid op W2k ergo zal spotnet in zijn huidige vorm er ook niet op draaien. We kunnen hierop dus ook geen ondersteuning geven. Spotlite zou mogelijk werken zoals aangegeven.

Je zou nog kunnen overwegen om je computer te upgraden naar W7 aangezien deze beter werkt dan XP.

We sluiten het topic hier op spotnet in ieder geval af

niet eens met het slotje?, stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer