Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Moderator: Moderator Team
-
Re: Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Jeeuuuutje, hier weer een FTD-er die gewoon vrolijk doorgaat. Snotverdroppie mensen, wat een jolijt! 

-
- Leeftijd: 61
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
van af deze kant ook aangemeld hier, zal inderdaad zoals zo velen zeggen FTD missen, maar ik zie hier weer veel bekenden voor bij komen, dus we gaan er weer voor
bedankt spotnet voor deze kans die we weer krijgen allemaal.
veel s6 en toppie hoor
bedankt spotnet voor deze kans die we weer krijgen allemaal.
veel s6 en toppie hoor
-
- Leeftijd: 42
Jongens als Brein wil kunnen ze je leven zuur maken, vooral voor ontwikkelaars. Ondanks dat de database op Usenet staat. Wil het niet zeggen dat deze software kan worden verbannen van het net. Daarom is het wel goed dat overal op internet deze software inmiddels te downloaden is. Als Drazic dit open source maakt kan iedereen ermee doen wat met wil. Kijk maar naar torrent clients. Sites worden gecanceld maar Torrents zijn nog steeds actief. Dit geld dus ook voor deze scene.
The greatest trick The Devil ever pulled, making the people believe he didn't exist.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 55
Klasse spotnet ik was ook een trouwe ftd-er en ben erg blij dat we door kunnen met deze hobby
Haasten heeft geen zin, men moet op tijd beginnen

-
Ik sluit me daar graag bij aan. Bedankt voor Spotnet en voor dit forum!
Prachtig dat er mensen zijn die er zoveel energie in steken. Het wordt erg gewaardeerd!
Prachtig dat er mensen zijn die er zoveel energie in steken. Het wordt erg gewaardeerd!
-
Helaas moeten we FTD gaan missen respect en heel veel bedankje voor hun werk!
Spotnet hulde voor het idee!
Leuk artikel
http://www.depers.nl/economie/544491/Ni ... otnet.html
Spotnet hulde voor het idee!

Leuk artikel
http://www.depers.nl/economie/544491/Ni ... otnet.html
-
- Usenet: xs news
- Internet: upc
mooi artikel ja......hopenlijk heeft brein hier slapeloze nachten van
-
Hallo allemaal, Spotnetters van het eerste uur en mede ftders.
Ik viel in een zwart gat na de mededeling dat ftd ging stoppen. Jarenlang was het wakker worden even ftd checken daarna mail etc. etc. Ftd heeft echt een plekje in mijn hart veroverd. Jammer dat het voorbij is.
Maar gelukkig gaan we door met onze nieuwe rots in de branding spotnet. Moge je leven lang en zonder brein zijn.
Ik viel in een zwart gat na de mededeling dat ftd ging stoppen. Jarenlang was het wakker worden even ftd checken daarna mail etc. etc. Ftd heeft echt een plekje in mijn hart veroverd. Jammer dat het voorbij is.
Maar gelukkig gaan we door met onze nieuwe rots in de branding spotnet. Moge je leven lang en zonder brein zijn.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ja, ik hoop ook dat FTD opensource wordt, zodat nieuwe programma's er gebruik van kunnen maken (en misschien kan spotnet nog wat handige functies meepakken
). Maarja, voordat dat zo ver is, moet er eerst nog een proces komen
. Maar geloof maar dat Brein hier nu ook een oogje in het zeil houdt!

-
- Leeftijd: 70
Goedenmiddag,
Ook ik ben een FTD gebruiker die zijn heil nu elders moest zoeken en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.
Ben hier al een stuk wijzer geworden qua instellingen en hoop hier net zo`n gezellige tijd door te kunnen brengen als voorheen bij FTD.
Ook ik ben een FTD gebruiker die zijn heil nu elders moest zoeken en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.
Ben hier al een stuk wijzer geworden qua instellingen en hoop hier net zo`n gezellige tijd door te kunnen brengen als voorheen bij FTD.