Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Ik heb ook dat mailtje gekregen, ik ga er vanuit dat er aan gewerkt wordt, en dat ze snel weer terug online zullen zijn.
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
zo is het , ik wacht gewoon netjes af iedereen kan wel eens problemen hebben ,En ik ga er zeker niet voor weg !JPR schreef:Ik heb ook dat mailtje gekregen, ik ga er vanuit dat er aan gewerkt wordt, en dat ze snel weer terug online zullen zijn.
LightningUsenet is gewoon goed.

-
- Usenet: Lightning
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 47
gister ook problemen ondervonden,gewoon met lightningusenet gemaild en vanmiddag net als iedereen mailtje gehad dat ze de problemen aan het fixen zijn,dit weekend zou het opgelost zijn volgens de berichten,net wat ik las:Iedereen kan wel eens een foutje hebben,voor als nog steeds vertrouwen in Lightning 

-
Ja laten we hopen dat het een samenloop van omstandigheden is ,Ik heb nog een klein jaartje staan aan abo
We wachten maar af .
We wachten maar af .
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
De DNS is nog niet bijgewerkt maar op tweakers.net wordt gezegd dat 91.223.220.33 bij vele al werken.
-
- Usenet: Lighting
- Internet: Caiway
Ik zal jullie even op de hoogte brengen.
Kwam dit toevallig vandaag tegen.
http://tweakers.net/nieuws/77861/usenet ... brein.html
Oftewel, lighting is niet de enige die problemen ondervind. Hier kunnen ze ook niks aan doen behalve het zo snel mogelijk oplossen.
Kwam dit toevallig vandaag tegen.
http://tweakers.net/nieuws/77861/usenet ... brein.html
Oftewel, lighting is niet de enige die problemen ondervind. Hier kunnen ze ook niks aan doen behalve het zo snel mogelijk oplossen.
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Tsja ook niet eerst normaal af gaan zitten wachten wat er nou precies aan de hand is. Nee gelijk gaan zitten janken en je geld terug gaan halenrikdegraaff schreef:Ik heb zojuist een "Dispute" geopend bij paypal, om mijn geld terug te halen.

Wacht voortaan eerst eens netjes af voor je je geld gaat terug halen. Er zijn mensen die een jaar vooruit hebben betaald. Die hebben meer reden tot janken dan jij met je luizige 4,50.
Vind het gewoon van de zotte dat je na 1 dag ofline zijn gelijk al geld gaat terug zitten halen. Getuigd van weinig vertrouwen. Terwijl lightningusenet netjes emails rond heeft gestuurd en dat het gewoon weer gaat werken.
Het probleem dat er is ontstaan komt gewoon doordat de supplier ofline is gehaald door Brein.
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Telfort Glasvezel
- Leeftijd: 61
Ik hoor ook bij die die een jaar vooruit betaald hebben (tot okt 2012) en wacht rustig af.Dreamingman schreef: Wacht voortaan eerst eens netjes af voor je je geld gaat terug halen. Er zijn mensen die een jaar vooruit hebben betaald. Die hebben meer reden tot janken dan jij met je luizige 4,50.
Maar niet te rustig

-
- Usenet: Easyusenet
- Internet: Ziggo 120mbit
Fout antwoord. Veel mensen zitten al een maand lang emails te zenden naar LightningUsenet waar tot op heden nog niet eens op gereageerd is.Dreamingman schreef:Terwijl lightningusenet netjes emails rond heeft gestuurd en dat het gewoon weer gaat werken
Ik heb nu al een maand amper connectie met LightningUsenet terwijl ik voor een jaar heb vooruit betaald tot juli komend jaar.
Er is nu alleen vandaag met een algemene mail gereageerd die niet eens in de buurt komt van de vragen die ik hun had gesteld via mail. Heb namelijk een kleine 10 mails gestuurd de vorige maand en tot op heden op nog geen enkele een antwoord gehad.
Dus dit getuigd van het ontbreken van service aan de kant van LightningUsenet. Als ze een beetje service hadden dan hadden ze zich wel even de moeite kunnen nemen om deze mails te beantwoorden zodat men al veel eerder op de hoogte was van wat er allemaal precies speelt.
Het feit dat ze ook zo maar zonder reden verhogingen in prijs doorvoeren getuigd ook niet echt van service. Dat heet gewoon pure geld klopperij.
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Dit mag zo zijn, maar Twitter ondervond toch echt geen storingen, dus hun Twitter pagina is echt niet 'zomaar' offline gegaan, hier hebben ze zélf bewust voor gekozen. Dit terwijl Twitter juist bij uitstek geschikt is om direct(!) aan klanten kenbaar te maken dat er een probleem of storing gaande is (hier had ik dan ook alle begrip en geduld voor gehad).secretdk schreef: Oftewel, lighting is niet de enige die problemen ondervind. Hier kunnen ze ook niks aan doen behalve het zo snel mogelijk oplossen.
Nu hebben veel klanten echter driekwart dag moeten gissen naar het hoe en wat rondom LU, zonder ook maar iets van LU zelf te mogen vernemen.
Ineens doemt daar dan hun Twitter pagina weer op rond de middag... too little too late naar mijn mening. Het lange stilzwijgen heeft er denk ik wel voor gezorgd dat veel Nederlandse klanten zijn overgestapt naar een andere usp. Eigen schuld...