Bouli schreef:
Het feit dat ze ook zo maar zonder reden verhogingen in prijs doorvoeren getuigd ook niet echt van service. Dat heet gewoon pure geld klopperij.
Geld kloperij is het niet voor die paar tientjes Eerst maar eens rustig afwachten
too little too late naar mijn mening. Het lange stilzwijgen heeft er denk ik wel voor gezorgd dat veel Nederlandse klanten zijn overgestapt naar een andere usp. Eigen schuld...
Wat een onzin. Hoezo overgestapt? Mensen hebben betaald en zijn nog steeds lid. Nu hebben ze dus 2 providers waar ze lid van zijn.
Helemaal mee eens hattem.
Wanneer je niet tevreden bent over een usenetprovider dan ga je toch gewoon naar een andere usenetprovider.
Maar weet wel dat er bij elke usenetprovider wel eens problemen voorkomen, maar ja, het gras is altijd groener aan de overkant. Toch?
Om dan gelijk over te stappen is natuurlijk aan jezelf maar voor mij is dat onzin.
Het enige wat ik op Lightning tegen heb is dat ze in korte tijd enorm duurder geworden zijn, maar ach ik heb een account tot volgend jaar juli dus voorlopig heb ik daar geen last van.
Ik heb voor dit soort problemen verder ook een niet verlopend blockaccount bij een andere usenetprovider en zit dus niet snel zonder usenetprovider.
Heb vanmorgen om een uur of 10 een mailtje gezonden naar Lightning en ik kreeg om 17.16 uur uur dit mailtje van ze terug:
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
Ik heb nog geen last gehad dat ze hun mailtjes niet beantwoorden.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
asenegawa schreef:
Heb vanmorgen om een uur of 10 een mailtje gezonden naar Lightning en ik kreeg om 17.16 uur uur dit mailtje van ze terug:
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
Ik heb nog geen last gehad dat ze hun mailtjes niet beantwoorden.
Die mail van hun is geen antwoord op jouw mail, gewoon een algemene mail naar iedereen.Voordeel LU:goedkoop en stabiele downloads, nadeel:slechtste service van allemaal
De wijze waarop LU communiceert met haar klanten vind ik nogal laakbaar. Zeker wat betreft de prijsverhogingen.
De enige keer dat ze reageren is het moment dat er een stortvloed aan mensen blijkbaar via Paypal de betalingen beginnen terug te draaien.
Iedereen heeft het gedrag geaccepteerd op basis van het feit dat ze (nog) een uitstekende prijs/kwaliteit(snelheid,retentie) hadden. Maar 80% prijsverhoging in 8 maanden zonder toelichting is natuurlijk allesbehalve een goede service.
Op dit moment zullen mensen het nog aankijken, maar ik denk dat LU geen week zonder info moet gaan proberen, want dan zal het gros toch echt maatregelen nemen.
Zelf had ik 2 weken geleden weer een maand verlengd dus voor mij is dat geen noodzaak. Maar dat snap ik van anderen wel.
Heb vandaag een excuus mail van Lightningusenet gehad met de mededeling dat er serverproblemen zijn en dat ze hopen er dit weekend uit te komen en de boel weer op gang te hebben!!
Lightningusenet heeft inmiddels een ander ip adres. Ook is de DNS bijgewerkt. Je zou dus weer kunnen connecten met news.lightningusenet.com. Werkt het nog niet kan je ook 91.223.220.12 proberen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.