Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Moderator: Moderator Team
-
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Hallo ik ben Clickalot, 38 jaartjes...zit al een jaar of 6 denk ik bij FTD, heel spijtig dat FTD op houdt met bestaan.
FTD we zullen je missen.
Meteen wil ik van de gelegenheid gebruik maken om Spotnet te bedanken voor het accepteren van mijn account en meerdere, nu FTD op zwart gaat
Mijn dank hiervoor
Vriendelijke groet allemaal
Clickalot
FTD we zullen je missen.
Meteen wil ik van de gelegenheid gebruik maken om Spotnet te bedanken voor het accepteren van mijn account en meerdere, nu FTD op zwart gaat
Mijn dank hiervoor
Vriendelijke groet allemaal
Clickalot
-
We kunnen nog tot 1 Maart 2010 genieten van FTD, daarna hoop ik dat het bij Spotnet ook zo gezellig wordt.
-
Ik klik FTD nu gewoon aan niet eens om te kijken maar voor de "feeling" nog even
-
ik voel me net een zwerver die door een deurwaarder het huis uit wordt geschopt , het is moeilijk om er afstand van te doen van FTD maar ja het zit niks anders op.
we gaan gewoon met spot-net verder het is ff wennen de sfeer is wat anders maar het ziet er wel naar uit dat iedereen hierheen gaat, en dat is wel een mooie troost.
NAH nieuwe start nieuwe leven nieuwe sfeer in deze brouwerij ,we gaan er gewoon tegen aan zodat BrEiN gewoon van ons ziek word dat hij het zelf ook niet meer weet wat die moet gaan doen ,de directeurtje zal nog vele grijze haren krijgen van ons ,alleen van de kopzorgen al .

we gaan gewoon met spot-net verder het is ff wennen de sfeer is wat anders maar het ziet er wel naar uit dat iedereen hierheen gaat, en dat is wel een mooie troost.
NAH nieuwe start nieuwe leven nieuwe sfeer in deze brouwerij ,we gaan er gewoon tegen aan zodat BrEiN gewoon van ons ziek word dat hij het zelf ook niet meer weet wat die moet gaan doen ,de directeurtje zal nog vele grijze haren krijgen van ons ,alleen van de kopzorgen al .

-
-
Tot mijn groot genoegen
zie ik heel veel bekende FTD namen voorbij komen, ook ik ben vandaag overgestapt naar spot-net en hoop dat spot net het wel redt tegen brein
Ik heb in spot-net even wat instellingen veranderd en wat filters gedownload op good old FTD ik voel me nu al bijna thuis!!

Ik heb in spot-net even wat instellingen veranderd en wat filters gedownload op good old FTD ik voel me nu al bijna thuis!!

-
- Leeftijd: 47
hebbuzz schreef:Tot mijn groot genoegenzie ik heel veel bekende FTD namen voorbij komen, ook ik ben vandaag overgestapt naar spot-net en hoop dat spot net het wel redt tegen brein
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nou net de bedoeling

-
- Internet: ziggo
zal ftd erg gaan missen dat staat vast ben wel erg blij met spotnet hoop toch oude bekende tegen tekomen ftd bedankt voor alles en spotnet geweldig dat ik bij jullie terecht kan 

-
- Usenet: xs news
- Internet: upc
Goed bezig mensen...ik zal ftd missen maar dit ziet eruit als een goede andere keus( ftd kan nooit vervangen worden)