Hoi waar vind ik het servers.xml bestand?hjvbft schreef:Het servers.xml bestand aanpassen tot wat je wilt.
Daarna opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).

Moderator: Moderator Team
Hoi waar vind ik het servers.xml bestand?hjvbft schreef:Het servers.xml bestand aanpassen tot wat je wilt.
Daarna opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
Sasquatch schreef:Werkt als een speer, dank je!!!!Ikke schreef:Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).
Daarna had ik geen time-outs meer met Eweka.
Ik heb nog niet veel met SpotNet gedaan, dus misschien was het toeval dat alles toen opeens wel goed werkte
bert47 schreef:Sasquatch schreef:Werkt als een speer, dank je!!!!Ikke schreef:Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).
Ik heb nog niet veel met SpotNet gedaan, dus misschien was het toeval dat alles toen opeens wel goed werkte
ja idd alleen nu slechts 4 dagen retentie pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ikke schreef:Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).
Gevonden. Mijn excuus ik zat met mijn neus te kijken denk ik.TimKuik schreef:Iemand enig idee waar ik die file servers.xml op windows vista? Ik heb overal al gezocht (blijkbaar niet anders vond ik hem wel)
Had ik ook, in map C:\ProgramData\Spotnet\81.171.88.252.spots het oude .spots bestand renamen gelijk aan de servernaam/adres en zo alle oude spots weer terug.Rens schreef:Heb dit ook gedaan, maar nu vind ik maar 2432 spots. Dit kan ook niet de bedoeling zijn lijkt me?