Chronisch time-outs op eweka
Moderator: Moderator Team
-
Chronisch time-outs op eweka
Hoi
In de spits ('s avonds) werkt Spotnet 1.5.6 niet met eweka (maakt niet veel uit of ik textnews.eweka.nl of het IP adres invul). Met lightningusenet voor de headers (1e regel in servers.xml) werkt het weer prima.
Dit ligt duidelijk aan de eweka text server. Hebben jullie ook problemen met eweka?!
Iemand een oplossing gevonden of iets te weten gekomen via de helpdesk van eweka?
Mvgr
Dodo
In de spits ('s avonds) werkt Spotnet 1.5.6 niet met eweka (maakt niet veel uit of ik textnews.eweka.nl of het IP adres invul). Met lightningusenet voor de headers (1e regel in servers.xml) werkt het weer prima.
Dit ligt duidelijk aan de eweka text server. Hebben jullie ook problemen met eweka?!
Iemand een oplossing gevonden of iets te weten gekomen via de helpdesk van eweka?
Mvgr
Dodo
-
- Internet: kpn
Re: Chronisch time-outs op eweka
Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).
Daarna had ik geen time-outs meer met Eweka.
Ik heb nog niet veel met SpotNet gedaan, dus misschien was het toeval dat alles toen opeens wel goed werkte
Ik heb nog niet veel met SpotNet gedaan, dus misschien was het toeval dat alles toen opeens wel goed werkte

-
Hoi Ikke
Bedankt! Het het geprobeerd en met die instelling werkt het redelijk (druppelt binnen)! Die Headers zijn blijkbaar een ondergeschoven kindje bij eweka.
Grappig dat je het IP adres moet invullen. Als ik sslreader.eweka.nl invul ipv het ip IP adres overschrijft spotnet dit telkens weer met textnews.eweka.nl
Gr Dodo
Bedankt! Het het geprobeerd en met die instelling werkt het redelijk (druppelt binnen)! Die Headers zijn blijkbaar een ondergeschoven kindje bij eweka.
Grappig dat je het IP adres moet invullen. Als ik sslreader.eweka.nl invul ipv het ip IP adres overschrijft spotnet dit telkens weer met textnews.eweka.nl
Gr Dodo
-
Het servers.xml bestand aanpassen tot wat je wilt.
Daarna opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
Daarna opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
-
Dit werkt voor mij perfectIkke schreef:Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).

-
Ik ben nieuw hier.
Maar ik heb gedaan wat jullie zeggen............Probleem is opgelost......dank je
Maar ik heb gedaan wat jullie zeggen............Probleem is opgelost......dank je
Werkt uitstekend KUDO'S!Ikke schreef:Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).

-
- Usenet: Usenetxtreme
- Internet: Telfort
Heb dit ook gedaan, maar nu vind ik maar 2432 spots. Dit kan ook niet de bedoeling zijn lijkt me?
Spotnet instellen met 81.171.88.252 als serveradres en gebruik poort 563 (SSL) bij eweka, werkt bij mij nu ook prima, alleen kan ik maar twee dagen terug naar spots.
Terwijl Eweka normaliter een retentieperiode heeft van enkele honderden dagen.
Weet iemand dit te herstellen????
Terwijl Eweka normaliter een retentieperiode heeft van enkele honderden dagen.
Weet iemand dit te herstellen????