Hey,asenegawa schreef:Ik denk dat het niet de bedoeling geweest is van Arjen om een volledige FTD kloon neer te zetten want anders had die er volgens mij al wel gestaan.maykel schreef: maar je bent erg goed op weg.
(
Arjen ik hoop dat Brein je nog een hele poos met rust gaat laten, maar ik ben bang dat nu je kloon bekend geworden is, ze binnenkort toch wel een mailtje zullen sturen.
Wanneer je na zo'n aanschrijving alleen in zeer beperkte kring dit initiatief wilt voortzetten dan doe je er dan verstandig aan om er een neutrale pagina voor te zetten waarop je familie kan inloggen met de gegevens die jij verstrekt.
Op manier houdt je het overzicht in eigen hand en ook Brein wat beter buiten de deur.
Succes!
Je hebt het helemaal juist... Het was niet mijn bedoeling.
Ik heb zelfs een robots.txt gemaakt met disallow all... Zodat het niet geïndexeerd wordt, maar dit zal ik verkeerd hebben gedaan ofzo.
Ik laat mij niet zomaar afsluiten door Brein, ze hebben namelijk geen poot om op te staan en dat weten ze zelf ook.
Een comment-systeem ga ik er absoluut niet inbouwen, dan krijgen we namelijk requests en vragen over cracks. Dat is nu net niet de bedoeling.