Bambi schreef:Ook ik heb lightning usenet een mail gestuurd. Met de vraag de IP´s uit de headers weg te laten, omdat ik anders mezelf genoodzaakt zie een andere usenet provider te nemen. Helaas reageren ze daar niet op. Dus zit er niks anders op dan een andere payserver te nemen. Toch wel jammer voor lightning usenet, want ik weet zeker dat ze hierdoor heel wat klanten gaan mislopen.
Dit heb ik ook gedaan, via mail geen reactie gehad. Dus ik ga weg bij lightingusenet, en kom pas terug als de ip's verdwenen zijn. het gaat mij niet persee om stichting brein, maar meer omdat nu elk persoon mijn ip kan zien bij een comment.
hjvbft schreef:Zag dat in een recente header van I-Telligent wel een ipnummer stond.
Met ipnummer: Tue, 15 Mar 2011 01:11:52 +0100 (82.156.xxx.xxx) en is zichtbaar in Spotnet
Zonder ipnummer: Fri, 11 Mar 2011 00:29:35 +0100
Lijkt erop dat dit op de server is aangepast.
I-Telligent in het overzicht aangepast van Anoniem naar Niet anoniem.
Dan moet je even een mailtje aan support sturen want per 3-3 wordt er geen ip adres meer meegezonden.
wat je kan doen?. Dat ga ik vandaag maar eens doen ! voor 10 dollar astraweb nemen pay by mb ik geloof zo 25 gig die ga ik gebruiken voor berichten en voor die 10 dollar daar kan je er wel 4 jaar mee doen http://www.astraweb.com/ PS mailen naar news.lightningusenet.com heeft weinig tot geen zin . Wat wel zou kunnen is een lijst maken en dan met ze allen op een verzoek indienen eendracht maak macht vergeet dat niet
Vraag me af of dit zou helpen. Een andere oplossing is overstappen naar een andere server.
Als dit massaal gebeurt met als reden van opzegging "het vermelden van het ipnummer in de header"
word genoemd bestaat de kans dat ze er wat aan gaan doen. Het is immers een bedrijf.
Als de omzet omlaag gaat dan schikt er één waarschijnlijk wakker op het hoofdkantoor.
Als het ipnummer niet meer in de header word vermeld weer een account nemen.
Nadeel is dat je via een andere server waarschijnlijk duurder uit bent.
De eerder gegeven oplossing (een blockaccount voor uploaden) werkt ook.
Kies er dan bijvoorbeeld één die anoniem uploaden ondersteund.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.