Concurrent, hmmm, eigenlijk nog niet zo bekekenWheaten schreef:Moet hier eigenlijk geen advies geven hehhe. U concurrent.

Ik had tot recent jouw programma nog niet bekeken, dus nu toch maar even gedaan. Het grote voordeel hierbij is dat men in zekere mate de keuze heeft wat uit de database kan worden gehaald of als spam kan worden gemarkeerd (iets wat bij veel mensen de voorkeur heeft). Bij dit programma is het een lijst met de dispose berichten plus aanvullingen uit de meldingen die mensen doen, waar je alleen de keuze hebt of je het wel of niet wil gebruiken.
In de toekomst zal men ook kunnen kiezen tussen alleen een lijst met dispose meldingen en/of een lijst met dispose en aanvullingen. Waar ik verder nog aan zit te denken is om de keuze te geven of je de spots wil verwijderen of verplaatsen naar de prullenbak, hiervoor moet echter de lijst wel in een andere vorm worden aangeboden. Dit zijn een beetje de uitbreidingen voor een volgende versie, nu alleen nog de tijd vinden om het één en andere te realiseren

P.S. Je advies zal ik zeker in het achterhoofd houden, hiervoor dank...