Ik kwam er maar steeds niet aan toe om te reageren, dus dacht dan maar snel even een korte reactieYpsos schreef:Wow, dat noem ik nog eens een reactie
Onderwerp over de download SpotLite Dispose Lijst
Moderator: Moderator Team
-
Ps3udO
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 12:55
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst V1
-
Ypsos
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1442
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Hallo Ps3udO,
Even een test gedaan, versie 1.0.1 werkt prima hier
ook het settings.ini wordt automatisch aangemaakt als SpotLite niet in de standaard "Program Files" folder staat.
- Natuurlijk het belangrijkste van alles geen virus / spam post meer te zien op SpotLite
- Updates komen weer goed binnen
Mvg. Ypsos
Even een test gedaan, versie 1.0.1 werkt prima hier
ook het settings.ini wordt automatisch aangemaakt als SpotLite niet in de standaard "Program Files" folder staat.
- Natuurlijk het belangrijkste van alles geen virus / spam post meer te zien op SpotLite
- Updates komen weer goed binnen
Mvg. Ypsos
-
yejarno
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 aug 2011, 21:19
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
hoi,
Ik krijg keer op keer de fout te zien:"er is een fout opgetreden bij het uitpakken van de lijst" Wat kan ik hier aan doen heb spotlite en disposer allebei al een keer opnieuw geinstalleerd. Maar daar ben ik niet verder meegekomen.
Help me aub want ik word ziek van die fakers
Ik krijg keer op keer de fout te zien:"er is een fout opgetreden bij het uitpakken van de lijst" Wat kan ik hier aan doen heb spotlite en disposer allebei al een keer opnieuw geinstalleerd. Maar daar ben ik niet verder meegekomen.
Help me aub want ik word ziek van die fakers
Ik begrijp je woede, maar heb even een gedeelte van je woord weggehaald. 
Een fijne dag verder
Een fijne dag verder
- ChillManager
-
Ypsos
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1442
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Misschien even wat meer infoyejarno schreef:hoi,
Ik krijg keer op keer de fout te zien:"er is een fout opgetreden bij het uitpakken van de lijst" Wat kan ik hier aan doen heb SpotLite en disposer allebei al een keer opnieuw geïnstalleerd. Maar daar ben ik niet verder meegekomen.
Wat is je besturingssysteem?
x86 of x64
Admin rechten? ja / nee
Virus scanner ja / nee
enzovoort....
-
Ps3udO
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 12:55
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Zoals Ypsos al schrijft hebben we wat meer info nodig om te kijken wat het probleem is, zie verder het Privébericht voor wat nadere instructies en een aangepaste versie van het programma.yejarno schreef:Ik krijg keer op keer de fout te zien:"er is een fout opgetreden bij het uitpakken van de lijst" Wat kan ik hier aan doen heb spotlite en disposer allebei al een keer opnieuw geinstalleerd. Maar daar ben ik niet verder meegekomen.
-
Psion
- Berichten: 802
- Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
- Locatie: Origins Unknown
- Leeftijd: 42
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Ik ga deze eens testen.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
Ps3udO
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 12:55
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Nog even ter informatie:
Het probleem van yejarno is opgelost en bleek te liggen aan een ontbrekende zipfldr.dll bestand. Door dit probleem is er ook een nieuwe versie (1.0.2) van het programma ontstaan die bij de foutafhandeling (unzip routine) ook de foutcode geeft. Verder zijn de programma iconen aangepast, dit aangezien ik was uitgekeken op de standaard autoit iconen
Het probleem van yejarno is opgelost en bleek te liggen aan een ontbrekende zipfldr.dll bestand. Door dit probleem is er ook een nieuwe versie (1.0.2) van het programma ontstaan die bij de foutafhandeling (unzip routine) ook de foutcode geeft. Verder zijn de programma iconen aangepast, dit aangezien ik was uitgekeken op de standaard autoit iconen
-
Deleted User 7399
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Gaat versie 1.0.2 erop zetten, heb vandaag PC weer moeten resetten 
Ik weet nog dat ik de eerste fan was van dit programma, nu hebben we er meer
Ik weet nog dat ik de eerste fan was van dit programma, nu hebben we er meer
-
Ps3udO
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 12:55
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Ter informatie:
Er is een nieuwe versie (1.0.3) te downloaden die de problemen met de Betallic skin moet oplossen.
Er is een nieuwe versie (1.0.3) te downloaden die de problemen met de Betallic skin moet oplossen.
-
blurpknurf
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 08:39
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotlite Dispose Lijst
Gisteren 1.0.2 snel erop gezet maar helaas loop ik tegen hetzelfde probleem aan. zipfldr.dll is bij mij beschikbaar in c:\windows\system32 (XP 32 bit SP3 Engels).Ps3udO schreef:Nog even ter informatie:
Het probleem van yejarno is opgelost en bleek te liggen aan een ontbrekende zipfldr.dll bestand. Door dit probleem is er ook een nieuwe versie (1.0.2) van het programma ontstaan die bij de foutafhandeling (unzip routine) ook de foutcode geeft. Verder zijn de programma iconen aangepast, dit aangezien ik was uitgekeken op de standaard autoit iconen
Het gaat fout bij "Copying 'disposelijst.sql'"
An error occured while copying the file.
Uiteindelijk krijg ik de volgende mededeling:
Er is een fout (10) opgetreden bij het uitpakken van de lijst.
Dit gebeurd bij de loader en de DISPOSE lijst.
Net eventjes 1.0.3 erop gezet maar dat maakt niet uit.
Usenet provider: ziggo
Internet provider: ziggo
Anti-Virus/Firewall: AVG Free + BlackICE
SpotLite Dispose Lijst staat geinstalleerd op D:\SpotLite DISPOSE Lijst
SpotLite staat op D:\SpotLite en dat heb ik in D:\SpotLite DISPOSE Lijst\Settings.ini overgenomen:
[Settings]
Path=D:\SpotLite\SpotLite.exe
Aangezien de loader spotlite start en na het sluiten een poging wordt gedaan om de DISPOSE lijst op te halen werkt dit naar behoren. Uiteraard heb ik admin rechten
Ik heb het ook geprobeerd met Resident Shield van AVG en tevens de BlackICE firewall uitgezet (application protection van BlackICE staat al uit...) maar dat mocht niet baten.
Suggesties?
PS: Ondersteuning.pdf zit niet in de v1.0.3 zip file
