Ik kwam er maar steeds niet aan toe om te reageren, dus dacht dan maar snel even een korte reactieYpsos schreef:Wow, dat noem ik nog eens een reactie

Moderator: Moderator Team
Ik kwam er maar steeds niet aan toe om te reageren, dus dacht dan maar snel even een korte reactieYpsos schreef:Wow, dat noem ik nog eens een reactie
Misschien even wat meer infoyejarno schreef:hoi,
Ik krijg keer op keer de fout te zien:"er is een fout opgetreden bij het uitpakken van de lijst" Wat kan ik hier aan doen heb SpotLite en disposer allebei al een keer opnieuw geïnstalleerd. Maar daar ben ik niet verder meegekomen.
Zoals Ypsos al schrijft hebben we wat meer info nodig om te kijken wat het probleem is, zie verder het Privébericht voor wat nadere instructies en een aangepaste versie van het programma.yejarno schreef:Ik krijg keer op keer de fout te zien:"er is een fout opgetreden bij het uitpakken van de lijst" Wat kan ik hier aan doen heb spotlite en disposer allebei al een keer opnieuw geinstalleerd. Maar daar ben ik niet verder meegekomen.
Gisteren 1.0.2 snel erop gezet maar helaas loop ik tegen hetzelfde probleem aan. zipfldr.dll is bij mij beschikbaar in c:\windows\system32 (XP 32 bit SP3 Engels).Ps3udO schreef:Nog even ter informatie:
Het probleem van yejarno is opgelost en bleek te liggen aan een ontbrekende zipfldr.dll bestand. Door dit probleem is er ook een nieuwe versie (1.0.2) van het programma ontstaan die bij de foutafhandeling (unzip routine) ook de foutcode geeft. Verder zijn de programma iconen aangepast, dit aangezien ik was uitgekeken op de standaard autoit iconen