Windows versie:[7]
Usenet Provider:[download2day] Wanneer ontstond het probleem?[vanaf het begin] Spotnet versie:[1.5] Waar download je mee:[windows home server] Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?[nope] Wat is het probleem?[Ik moet elke keer als ik spotnet opstart mijn provider gegevens invullen. Dus server, inlog en wachtwoord. Knap vervelend om steeds te doen verder werkt alles prima, maar mischien kan hier iets aan gedaan worden ]
[/list]
2 vragen joris:
1. Start je spotnet als administrator?
als ja - dan doorgaan naar vraag 2
als nee - dan even doen en laten weten weten of het werkt
2. In c:\programdata\spotnet (verborgen) folder staat een bestand servers.xml. Staat deze toevallig op alleen lezen?
als ja - dan even alleen lezen eraf halen
als nee - even hier de inhoud van dat bestand posten (zonder je wachtwoord)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.