gerstr schreef:raar maar waar, dan maar weer terug naar:
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
natuurlijk wel je wachtwoord van download of header regel even letterlijk kopieren (is als het goed is scrambled).
mijn vermoeden is dat het probleem bij het verwerken en doorgeven van de posts in de speciale usenet headers group door Eweka is. Eweka is niet de enige provider die dit nieuwe geweld niet kan bijbenen. Veel eweka gebruikers zijn daarom ook overgestapt op bv. ligthningusenet.
powerpost werkt bij de meeste mensen wel voor uppen...
gerstr schreef:mijn vermoeden is dat het probleem bij het verwerken en doorgeven van de posts in de speciale usenet headers group door Eweka is. Eweka is niet de enige provider die dit nieuwe geweld niet kan bijbenen. Veel eweka gebruikers zijn daarom ook overgestapt op bv. ligthningusenet.
powerpost werkt bij de meeste mensen wel voor uppen...
even dit bij ligthningusenet Kan je Niet uppe
omdat ik deze ook een tijdje gebruikt heb.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.