updaten
Moderator: Moderator Team
-
updaten
Mijn laatste spot dateert van 03-03-2011 01:09 uur
en nog steeds niets al de tijd goed gegaan en nu niets meer!!!!!!!!
grt.theo
en nog steeds niets al de tijd goed gegaan en nu niets meer!!!!!!!!
grt.theo
-
Re: updaten
zelfde probleem hier. ik kreeg te horen dat ik textnews.news.cambrium.nl in mijn servers.xml moest zetten. Bij mij is het niet gelukt, misschien dat jij meer geluk heb.
succes
succes
-
ik gebruik wat ik hier gekregen heb:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="ssl.hitnews.eu" Username="theodorusjex" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="theodorusjex" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="theodorusjex" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
en altijd gedaan dus ik weet niet!!!!!! we wachten wel af
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="ssl.hitnews.eu" Username="theodorusjex" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="theodorusjex" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="theodorusjex" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
en altijd gedaan dus ik weet niet!!!!!! we wachten wel af
voor hitnews specifieke vragen graag dit topic gebruiken:
viewtopic.php?f=16&t=99
krijg je gelijk hulp van alle hitnews gebruikers en krijg je ook vanzelf updates, veel handiger dan dit topic in spotnet vragen en problemen.
p.s. @theodorusjex: ik heb je wachtwoord er even uit gehaald, te gevaarlijk voor je!
viewtopic.php?f=16&t=99
krijg je gelijk hulp van alle hitnews gebruikers en krijg je ook vanzelf updates, veel handiger dan dit topic in spotnet vragen en problemen.
p.s. @theodorusjex: ik heb je wachtwoord er even uit gehaald, te gevaarlijk voor je!