Free headers
Moderator: Moderator Team
-
Free headers
Bij een aantal usenetproviders wordt vermeld dat de headers gratis zijn. Wat houd dat precies in?
Ik gebruik Hitnews voor het downloaden (120 mbit) en heb nu een maand abo bij lightningusenet, welke ik gebruik voor de headers.
Ik zit er aan te denken om na deze maand een blockaccount te nemen bij lighningusenet. Dit aangezien de headers maar weinig data generen. Bij Lightningusenet wordt ook aangegeven dat de headers gratis zijn. Als ik denk te begrijpen wat er bedoeld wordt, betekent dit dat mijn (toekomstige) blockaccount niet verbruikt wordt. Klopt dit?
Ik gebruik Hitnews voor het downloaden (120 mbit) en heb nu een maand abo bij lightningusenet, welke ik gebruik voor de headers.
Ik zit er aan te denken om na deze maand een blockaccount te nemen bij lighningusenet. Dit aangezien de headers maar weinig data generen. Bij Lightningusenet wordt ook aangegeven dat de headers gratis zijn. Als ik denk te begrijpen wat er bedoeld wordt, betekent dit dat mijn (toekomstige) blockaccount niet verbruikt wordt. Klopt dit?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: Free headers
Dat weet ik niet, of je blockaccount niet verbruikt wordt, maar je kan ook de cambrium server instellen voor gratis headers.
Zoek maar even op het forum
Zoek maar even op het forum

-
Kan op de site van LightningUsenet niets vinden over blockaccounts. Alleen over een maand account.
-
Klopt, je kan op LightningUsenet alleen een maand, kwartaal of jaar abbo nemen. Met de opmerking dat een Lightning jaar 410 dagen heeft. Mijn Hitnews abbo loopt over twee dagen af en ik ben over gestapt op Lightning. Twee vliegen in een klap.
goedkoper en meer headers.
goedkoper en meer headers.
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!
-
Ik kwam de optie blockaccount gisteren tegen bij "Buy Credit", nadat je bent aangemeld dus. Vandaag echter niet meer.
-
- Leeftijd: 42
Topic is verlopen.
Slotje erop.
Niet eens met slotje?
Stuur me een PB.
Slotje erop.
Niet eens met slotje?
Stuur me een PB.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less