Het valt me op dat de spots die ik op FTD heb geplaatst niet zichtbaar worden in Spotnet. Database inlezen werkt prima 360.000 en meer spots maar als ik filter op mijn naam dan zie ik de laatste spots niet. De laatste spots zijn van 240211. Iemand bekend met dit probleem.
hi Bob, jij als oude FTD spotter natuurlijk ook welkom.
Ja het probleem is bekend en bestaat uit een combinatie van enerzijds de gekozen architectuur voor de Spot...achtige programma's (decentrale db op usenet met aparte headers) en anderzijds de manier waarop Spotnet de nieuwe spots binnenhaalt in je lokale database in combinatie met het FTD update mechanisme wat op de achtergrond draait.
Verder komen aangekondigde FTD spots of onderweg naar server pas aan op het moment dat ze echt op usenet staan en dan nog met een vertraging van 1 of 2 dagen.
Ik hoop dat ik je niet afschrik met dit antwoord.
Het goede nieuws is dat je spots er echt wel zijn of komen en dat we nog wellicht een kleine opschoning van de lokale database gaan doen.
Laten we even morgen en overmorgen aankijken en blijf je eigen spots ook even nakijken ajb.
Trouwens, ik heb hier nog wel 2 spots van je:
Defamation (Hashmatsa - 2009) (24-02)
TRON: Legacy (2010) (27-02)
Dus zo te zien komen er wel een aantal spots binnen. Je kan ze eventueel ook alsnog opnieuw spotten in Spotnet? Is natuurlijk wel even wat werk, maar over 2 uurtjes zal je toch alles in Spotnet moeten doen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.