Hulp gevraagd
Moderator: Moderator Team
-
Re: Hulp gevraagd
@ep woody , dat heb ik dus al diverse keren gedaan met de juiste gegevens en hij blijft me weigeren. Dit heb ik al aangegeven dus is het een beetje de pot verwijt ....... dat ik niet rond zou kijken en zou lezen want dat doen dus meerdere mensen blijkbaar niet. Ik heb heel het forum afgespit maar vind nergens een oplossing voor mijn probleem.
-
- Leeftijd: 41
Een newsserver heeft maar een paar redenen om je te weigeren.
- je hebt geen geldig account voor die server.
- je hebt teveel verbindingen openstaan (een ander downloadprogramma)
- je ip-adres is verbannen van de server.
Vooral Ziggo werkt gewoon, die staat hier ook ingesteld, buiten het netwerk van ziggo, maar je moet wel je volledige emailadres van je hoofd-account invullen. XSNews moet ook gewoon werken. Ik maak ook gebruik van XSNews.
Volgens microsoft kan het een van de volgende dingen zijn :
- je hebt geen geldig account voor die server.
- je hebt teveel verbindingen openstaan (een ander downloadprogramma)
- je ip-adres is verbannen van de server.
Vooral Ziggo werkt gewoon, die staat hier ook ingesteld, buiten het netwerk van ziggo, maar je moet wel je volledige emailadres van je hoofd-account invullen. XSNews moet ook gewoon werken. Ik maak ook gebruik van XSNews.
Volgens microsoft kan het een van de volgende dingen zijn :
Heb je een virusscanner? Zet die eens tijdelijk uit.U hebt geen verbinding met internet of een netwerk of uw newsserver is tijdelijk niet beschikbaar.
Uw accountinstellingen zijn niet juist.
De news-server bevat een beschadigd item.
De configuratie van uw anitvirussoftware is niet juist.
De configuratie van uw persoonlijke firewallsoftware is niet juist.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ik zat ook even mee te lezen, maar inderdaad ik dacht meteen aan een viruscanner/firewall.
Grote kans dat deze weigert om spotnet toegang te geven tot je newsserver.
mocht het niet lukken, probeer dan even de computer op te starten in de veilige modus,
dit doe je door tijdens het opstarten van de computer op F8 te drukken, dan kom je in een menu waar je
verschillende opties hebt, kies dan voor opstarten met netwerkondersteuning.
Probeer dan nogmaals spotnet eens op te starten met een van de servers die bij jou eerder niet werkte.
Grote kans dat deze weigert om spotnet toegang te geven tot je newsserver.
mocht het niet lukken, probeer dan even de computer op te starten in de veilige modus,
dit doe je door tijdens het opstarten van de computer op F8 te drukken, dan kom je in een menu waar je
verschillende opties hebt, kies dan voor opstarten met netwerkondersteuning.
Probeer dan nogmaals spotnet eens op te starten met een van de servers die bij jou eerder niet werkte.
-
Ik heb geen virusscanner op deze computer staan en ook geen firewall dus daar kan het niet aan liggen. Wordt onderhand gestoord dat iedereen zonder problemen spotnet op komt en het bij mij gewoon niet wil lukken terwijl ik 100% zeker de juiste gegevens invoer. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
- Leeftijd: 41
Werkt het wel in een ander programma? Spotlite bv, of een ander downloadprogramma voor nieuwsgroepen, zoals grabit?
De nieuwsgroepen werken alleen met het Hoofdaccount van ziggo.
PB me anders je servers.xml eens door, dan zal ik eens kijken of je het goed hebt ingevuld.
De nieuwsgroepen werken alleen met het Hoofdaccount van ziggo.
PB me anders je servers.xml eens door, dan zal ik eens kijken of je het goed hebt ingevuld.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Als je windows gebruikt dan heb je zoiezo een firewall (windows firewall), check toch maar even of diemosproe schreef:Ik heb geen virusscanner op deze computer staan en ook geen firewall dus daar kan het niet aan liggen. Wordt onderhand gestoord dat iedereen zonder problemen spotnet op komt en het bij mij gewoon niet wil lukken terwijl ik 100% zeker de juiste gegevens invoer. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
aanstaat.
Enne probeer de veilige modus eens, kijk wat er dan gebeurt.
-
- Usenet: xsnews
- Internet: kpn
Ik heb ook XS News , en je moet je wachtwoord en gebruiksnaam in vullen die je ooit van Xs News hebt gekregen dus niet
je wachtwoord en gebruiksnaam die je later zelf hebt gemaakt , misschien dat het daar aan ligt.
je wachtwoord en gebruiksnaam die je later zelf hebt gemaakt , misschien dat het daar aan ligt.
dondersteen7
EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

ik ga topic afsluiten ivm uitblijven reactie mosproe
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
niet eens met slotje?, stuur me even een pb