Kan geen verbinding maken
Moderator: Moderator Team
-
Kan geen verbinding maken
Hallo,
Ik download gewoon met de nieuwsserver van mijn provider, KPN dus
wanneer ik bij Spotnet een tweede download wil starten, krijg ik de volgende fout:
Kan geen verbinding maken: your connection limit reached- newsmaster@planet.nl
Betekent dit dat ik niet meer dan 1 ding tegelijk kan downloaden? of kan ik dit nog veranderen?
Mijn servers.xml bestand, misschien nog handig om erbij te hebben
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="5" />
<Server Type="Uploads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Ik download gewoon met de nieuwsserver van mijn provider, KPN dus
wanneer ik bij Spotnet een tweede download wil starten, krijg ik de volgende fout:
Kan geen verbinding maken: your connection limit reached- newsmaster@planet.nl
Betekent dit dat ik niet meer dan 1 ding tegelijk kan downloaden? of kan ik dit nog veranderen?
Mijn servers.xml bestand, misschien nog handig om erbij te hebben
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="5" />
<Server Type="Uploads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Re: Kan geen verbinding maken
Voor het ophalen van een tweede download gebruikt hij ook een draadje: die voor de headers. Alleen is hij nu al bezig met downloaden, waardoor je dus in totaal op 6 connecties komt. Ik kan mij herinneren dat KPN tot 3 connecties ging, dus je zal in je servers.xml toch iets moeten sleutelen om het voor elkaar te krijgen. Dat van di 3 connecties weet ik niet zeker..
Anders kan je ook nog altijd naar een payserver over gaan, deze bieden een hogere retentie, en meer connecties.
Anders kan je ook nog altijd naar een payserver over gaan, deze bieden een hogere retentie, en meer connecties.