Groot aantal spots missend na updaten i.v.m. ftd
Moderator: Moderator Team
Re: Groot aantal spots missend na updaten i.v.m. ftd
Je bent zeker niet de enige die Isaac/tvfreaks volgt.
Ik snap nog niet helemaal waarom ze niet op Spotnet verschijnen.
Spotnet haalt alles toch direct van usenet op? Dan moeten de spots op een gegeven moment toch verschijnen? Ik zei de afgelopen 3 dagen maar één spot per dag onder de tag tvfreaks. Of werkt het alleen als Isaac de spots op Spotnet aanmeld?
Ik snap nog niet helemaal waarom ze niet op Spotnet verschijnen.
Spotnet haalt alles toch direct van usenet op? Dan moeten de spots op een gegeven moment toch verschijnen? Ik zei de afgelopen 3 dagen maar één spot per dag onder de tag tvfreaks. Of werkt het alleen als Isaac de spots op Spotnet aanmeld?
pat - materie is ook niet compleet eenvoudig en excuses als ik het niet goed heb kunnen uitleggen. Na morgen stopt Isaac voorlopig even met spotten omdat hij daar even geen zin meer in heeft, dus zul je die spots gaan missen.
Wanneer hij deze zou spotten in Spotnet zou je deze direct gaan zien
Wanneer hij deze zou spotten in Spotnet zou je deze direct gaan zien
-
Als ik zoek op Tag = tvfreaks en verder alles uitgevinkt krijg ik ruim 18000 entries te zien.
en met Afzender = isaac ruim 16000 entries.
en met Afzender = isaac ruim 16000 entries.
eens, maar dat zijn spots uit verleden. Isaac heeft aan mij laten weten er voorlopig mee te stoppen vanaf morgen, dus wie zich geroepen voelt trekke de schoen aan.... 

-
Ik heb de volgende oplossing om de spots die Isaac normaal plaatst, toch binnen te halen:
Binnen Newsleecher zoek ik bij de "SuperSearche Service" op teevee. Teevee zijn de spots die Isaac ook altijd spotte. Krijg je een mooie lijst, waar je je favorieten tussenuit kunt plukken. Wel wat meer werk, maar je moet toch wat. Tvrage.com is een aardige site om de pilot's in de gaten te houden.
Binnen Newsleecher zoek ik bij de "SuperSearche Service" op teevee. Teevee zijn de spots die Isaac ook altijd spotte. Krijg je een mooie lijst, waar je je favorieten tussenuit kunt plukken. Wel wat meer werk, maar je moet toch wat. Tvrage.com is een aardige site om de pilot's in de gaten te houden.
-
Jammer om te horen dat Isaac stopt met spotten. Ik was een trouw volger. Dank voor alle spots tot zover!

we houden dit topic nog paar dagen open totdat alle FTD synchronisatie naar spotnet zijn werk heeft kunnen doen. Gaan we nog even kijken of er iets extras moet worden gedaan.
-
Ik neem de posts van isaac voor me rekening .. Hopend dat bitfucker met mij samen wil werken ... Anders gaat alles er dubbel instaan ..
ok, gaan we jullie volgen, dank voor het opvolgen!
topic wordt afgesloten
niet eens met het slotje?, stuur me even een pb
topic wordt afgesloten
niet eens met het slotje?, stuur me even een pb