mislukte download en posten
Moderator: Moderator Team
-
mislukte download en posten
Goedeavond
Ik heb 2 vragen
Soms mislukt een download wat kan ik daar aan doen
en ik kan geen berichtjes achter laten staat provider niet toe.
we hebben xmsnet en gratis
win 7
gr hans
Ik heb 2 vragen
Soms mislukt een download wat kan ik daar aan doen
en ik kan geen berichtjes achter laten staat provider niet toe.
we hebben xmsnet en gratis
win 7
gr hans
-
kan geen reactie plaatsen bij een post
Goedemorgen
Mischien is mijn vraag niet zo duidelijk.
Maar ik wilde een spel downloaden en die mislukte. Toen wilde ik een reactie plaatsen bij dat spel maar toren kwam de melding
Kan reactie niet plaatsen. Details Je usenet provider staat uploaden (posten) niet toe
Hoe verander ik dat
Alvast bedankt voor het mee denken
gr Hans
Mischien is mijn vraag niet zo duidelijk.
Maar ik wilde een spel downloaden en die mislukte. Toen wilde ik een reactie plaatsen bij dat spel maar toren kwam de melding
Kan reactie niet plaatsen. Details Je usenet provider staat uploaden (posten) niet toe
Hoe verander ik dat
Alvast bedankt voor het mee denken
gr Hans
-
Re: mislukte download en posten
Voor mij als nieuweling ook allemaal bekend.
Een bericht achterlaten wordt als 'upload' gezien en dus moet je je providergegevens voor upload invoeren in het servers.xml bestand dat in de verborgen map C:\ProgramData\Spotnet staat.
Is wel even puzzelen, maar na een paar keer e.e.a. in dit bestand te hebben moeten aanpassen (....) kun je de procedure dromen.
Een bericht achterlaten wordt als 'upload' gezien en dus moet je je providergegevens voor upload invoeren in het servers.xml bestand dat in de verborgen map C:\ProgramData\Spotnet staat.
Is wel even puzzelen, maar na een paar keer e.e.a. in dit bestand te hebben moeten aanpassen (....) kun je de procedure dromen.
-
Goedemiddag
Helaas ben ik niet zo goed in puzzelen en weet dus ook niet hoe ik dat moet veranderen
we hebben news.xmsnet.nl dit is gratis dus geen wachtwoord en gebruikersnaam nodig
Wie kan het me simpel uitleggen
gr hans
Helaas ben ik niet zo goed in puzzelen en weet dus ook niet hoe ik dat moet veranderen
we hebben news.xmsnet.nl dit is gratis dus geen wachtwoord en gebruikersnaam nodig
gr hans
-
Zet anders even hier je servers.xml zonder gebruikersnaam en wachtwoord!hansenmarjo schreef:Goedemiddag
gr hans
-
Goedemiddag
Hopelijk heeft u nu de informatie die u nodig heb
alvast bedank
hans
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
alvast bedank
hans
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Hans,hansenmarjo schreef:Goedemiddag
alvast bedank
hans
Code: Selecteer alles
<Spotnet> <Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" /> <Server Type="Uploads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet>
Dit heb ik van de xmsnet website afgehaald, waarschijnlijk moet je je aanmelden om gebruik te maken van xms newsserver. Want er staat dat je een gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren.2) Vul in het newsprogramma volgende gegevens in:
a. Server Adress: news.xmsnet.nl
b. Klik aan ‘server requires login’ en vult u de bij uw aanmelding voor XMS Newsserver ontvangen inloggegevens (Username en Password)
3) U kunt starten met gebruiken van de newsserver en het downloaden.
Misschien handig om even de klantenservice te bellen?
Top provider, 600 dagen retentie

-
Hoi
Bedankt voor uw hulp maar we hebben een gratis news.xmsnet.nl en daar hoort gen gebruikers en wachtwoord bij.
Nogmaals bedankt voor uw reactie
gr Hans
Bedankt voor uw hulp maar we hebben een gratis news.xmsnet.nl en daar hoort gen gebruikers en wachtwoord bij.
gr Hans
-
Mooi, staat wel op hun website gemeld, mocht het toch werken zonder gebruikersnaam en password dan kan je dat beter aangeven bij hun klantenservice.hansenmarjo schreef:Hoi
gr Hans
Succes
-
Hoi
Nog en keer. Ik heb dit veranderd van news.xmsnet naar Server="textnews.news.cambrium.nl" Username=""
zodat spotnet sneller oplaat en dat werkt
gr Hans
Nog en keer. Ik heb dit veranderd van news.xmsnet naar Server="textnews.news.cambrium.nl" Username=""
zodat spotnet sneller oplaat en dat werkt
gr Hans