SpotNet als forum gebruiken...écht niet!
Moderator: Moderator Team
-
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 66
- Contacteer:
SpotNet als forum gebruiken...écht niet!
SpotNet is nog nat achter zijn oren, maar wordt nu al door sommige gebruikt als berichten/verzoekjes-forum!
Reageren op een spot, een opmerking plaatsen of een schouderklop voor de gene die post prima, maar hele gesprekken daar alszijnde het een soort chatcafé is, is, lijkt mij, toch niet de bedoeling!
Ik kwam vandaag zelfs al een post tegen die eigelijk geen post is maar een verzoek.....schande!
Doordat er mensen zijn die daar ook nog eens op gaan reageren, wordt men alleen maar gestimuleerd om SpotNet als verzoekjes-marktplaats te gaan gebruiken.
<knip>
Misschien een knopje Forum in het menu of in de knoppenbalk zal al heel wat mensen iets sneller naar het forum laten gaan en daar een verzoek plaatsen, in plaats dat ze daar een "post" van maken.
Allan
Reageren op een spot, een opmerking plaatsen of een schouderklop voor de gene die post prima, maar hele gesprekken daar alszijnde het een soort chatcafé is, is, lijkt mij, toch niet de bedoeling!
Ik kwam vandaag zelfs al een post tegen die eigelijk geen post is maar een verzoek.....schande!
Doordat er mensen zijn die daar ook nog eens op gaan reageren, wordt men alleen maar gestimuleerd om SpotNet als verzoekjes-marktplaats te gaan gebruiken.
<knip>
Misschien een knopje Forum in het menu of in de knoppenbalk zal al heel wat mensen iets sneller naar het forum laten gaan en daar een verzoek plaatsen, in plaats dat ze daar een "post" van maken.
Allan

-
Re: SpotNet als forum gebruiken...écht niet!
Allan de mods hier hebben geen enkele autoriteit of Spotnet zelf derhalve kunnen ze niks veranderen c.q. aanpassen op Spotnet.
Alhoewel jouw idee voor een knop Forum en om hier een verzoekhoek te plaatsen nog niet zo gek is natuurlijk, alleen hier kunnen ze er niks aan doen.
Ik dacht wel dat er ergens een rubriek was waar je zogenaamde verzoeken kon doen wat je nog eventueel verbeterd of veranderd zou willen zien in of aan Spotnet.
gr. Oita
Alhoewel jouw idee voor een knop Forum en om hier een verzoekhoek te plaatsen nog niet zo gek is natuurlijk, alleen hier kunnen ze er niks aan doen.
Ik dacht wel dat er ergens een rubriek was waar je zogenaamde verzoeken kon doen wat je nog eventueel verbeterd of veranderd zou willen zien in of aan Spotnet.
gr. Oita
-
Link naar forum is niet handig. Dan gaat Brein een link leggen met spot-net.nl
misschien een oplossing.
Geef lezers een waardeer knop. Lezers kunnen dan een post met een + of - waarderen. Als een post veel - krijgt dan klopt iets niet. Dit soort posten kunnen dmv filter door de gebruiker zelf gefilterd worden.
misschien een oplossing.
Geef lezers een waardeer knop. Lezers kunnen dan een post met een + of - waarderen. Als een post veel - krijgt dan klopt iets niet. Dit soort posten kunnen dmv filter door de gebruiker zelf gefilterd worden.
-
krijg je dan niet hetzelfde effect als de kuddoo's , dat de plussen gezien wordt als een "beloning" als ik me goed herinner is daar een hoop ellende voor FTD mee begonnen.
gr. Oita
gr. Oita
-
Het spot-net forum staat los van het Spotnet en SpotLite programma.
De makers hebben ook niets met deze site te maken.
Een knop naar dit forum is al eerder voorgesteld en niet verstandig omdat beide gescheiden moeten blijven.
Een forum met verzoeken is hier niet toegestaan omdat dit het uploaden stimuleert.
Stimuleren van uploaden is niet toegestaan en kan als resultaat hebben dat Brein deze site aanschrijft.
Met als gevolg het verzoek om de site te sluiten. Als hier niet aan voldaan word een rechtszaak.
Aanvulling: Een waardeer knop kan gezien worden als een (positieve of negatieve) kudos.
Het gebruik van Kudos werd door de rechter gezien als stimulans om te uploaden.
Het toevoegen van een waarderingssysteem lijkt mijn daarom niet verstandig.
Verder geeft dit een extra belasting van de usenet servers.
Een knop naar dit forum is al eerder voorgesteld en niet verstandig omdat beide gescheiden moeten blijven.
Een forum met verzoeken is hier niet toegestaan omdat dit het uploaden stimuleert.
Stimuleren van uploaden is niet toegestaan en kan als resultaat hebben dat Brein deze site aanschrijft.
Met als gevolg het verzoek om de site te sluiten. Als hier niet aan voldaan word een rechtszaak.
Aanvulling: Een waardeer knop kan gezien worden als een (positieve of negatieve) kudos.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
Ik hoeft niks meer te zeggen, mooi verwoord hjvbfthjvbft schreef:Het spot-net forum staat los van het Spotnet en SpotLite programma.

Hiermee ga ik de topic sluiten, want het antwoord is dus gegeven.
En heb je bugs gevonden of wil je iets in spotnet verwerkt zien kan je onze tracker gebruiken:
tracker.php
Dit geeft zoals hierboven is gezegd geen garantie dat het in spotnet verwerkt gaat worden, want wij zijn niet de ontwikkelaar.