Mislukte Downloads verwijderen lukt niet
Moderator: Moderator Team
-
Mislukte Downloads verwijderen lukt niet
Ik heb een mislukte download bovenaan in de queue staan, ik kan deze niet pauzeren, verplaatsen of verwijderen. Alle andere in de queue komen dus nooit aan de beurt. Hoe kan ik deze mislukte download verwijderen? Is er een bestandje waar dit in staat?
Re: Mislukte Downloads verwijderen lukt niet
na een mislukte download zou spotnet en sabnzbd gewoon verder moeten gaan met de volgende. Waarom komen de anderen nooit aan de beurt denk je?
-
Download staat op mislukt, kan deze niet verwijderen. Als ik deze probeer te verwijderen dan wordt het download balkje groen en probeertt hij blokken op te halen en geeft meteen weer mislukt. De rest van de downloads staan gewoon op 'wachten'.
-
-
Er wordt ook steeds een map aangemaakt in mijn Download directory bijvoorbeeld: _FAILED_The Green Hornet (2011) PAL.1.3, _FAILED_The Green Hornet (2011) PAL.1,_FAILED_The Green Hornet (2011) PAL.1.2, _FAILED_The Green Hornet (2011) PAL.1.1
wat gevorderd gebruik van spotnet:
type in je browser in: http://localhost:8090
sabnzbd interface opent
op het queue tabblad zie je je lopende downloads
daar kan je de bewuste entry deleten (actie D)
laat even weten of dit wel is gelukt
type in je browser in: http://localhost:8090
sabnzbd interface opent
op het queue tabblad zie je je lopende downloads
daar kan je de bewuste entry deleten (actie D)
laat even weten of dit wel is gelukt
-
Komt na 5 seconden gewoon weer terug in de interface bij wachtrij en opdrachten!!
sluit als je sabnzb open hebt gewoon even spotnet af (check ff taakbeheer dat echt is afgesloten) en verwijder nogmaals. Ik vermoed dat Spotnet vrolijk de opdracht blijft geven als die niks terug hoort van SABnzbd
ik hoor weer van je
ik hoor weer van je
-
Is gelukt. Spotnet stoppen stopt ook sabnzb:( Maar sabnzb met de hand gestart, configuratiepagine werd geladen. Deze gesloten, Spotnet weer gestart en de download was verdwenen.
Heel erg bedankt voor je support.
Heel erg bedankt voor je support.