Eweka en Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Eweka en Spotnet
Hallo, kan iemand mij vertellen wat ik bij adres moet zetten als ik wil downloaden met eweka???
Iheb net namelijk voor 30 dagen betaald en wil nu kijken ofhet echt sneller gaat dan met Ziggo.
Gr,
Gang
Iheb net namelijk voor 30 dagen betaald en wil nu kijken ofhet echt sneller gaat dan met Ziggo.
Gr,
Gang
-
-
Re: Eweka en Spotnet
Ik ben nieuw hier. Dus ik heb het ip adres ingevevuld bij adres maar ik kan nog steeds niet de update ophalen.
Het is zondervan de € 7,50 als het niet werkt.
Het is zondervan de € 7,50 als het niet werkt.
-
Vul 81.171.88.252 in als serveradres en gebruik poort 563 (SSL).
Dat heeft bij mij geholpen en ik heb ook eweka.
Dat heeft bij mij geholpen en ik heb ook eweka.
-
Dank je Klutje voor je hulp. Als ik bij provider Eweka in vul en bij adres 81.171.88.252 en poort 563 en bij gebruikersnaam vul ik mijn e mailadres in dan krijg ikde melding dat de host onbekend id en las ik doe met Ziggo dan gaat die wel goed. maar ik wil zo graag met Eweka want ik heb niet voor niks betaald....
-
Hoi het is bij mijn wel gelukt Provider Eweka adres 81.71.88.252 poort 563, maar bij gebruikers naam moet je geen emailadress invullen maar de gegevens invullen van eweka die je toegestuurt krijg na een betaling (gebruikersnaam & wachtwoord).
-
Heb jij ook ziggo??? Ik heb net mijn gebruikersnaam van eweka en wachtwoord ingevuld maar dan kan die de host nog niet vinden.
-
Nee UPC en downloaden Eweka
Beetje rond zitten zoeken op het forum en dit kwam ik tegen.
Open met kladblok servers in programData/spotnet en verander de inhoud door volgende:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="JOUW EIGEN SERVER" Username="JOUW USER NAME" Password="JOUW PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="JOUW EIGEN SERVER" Username="JOUW USER NAME" Password="JOUW PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Let op dat je je eigen server gegevens nog moet wijzigen in bovenstaande tekst - inclusief mogelijk aantal connecties.
Voor totale uitleg kijk even op forum "Vragen en problemen" onder Ophalen van reacties van spots - tips & trics gepost door beuker
Beetje rond zitten zoeken op het forum en dit kwam ik tegen.
Open met kladblok servers in programData/spotnet en verander de inhoud door volgende:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="JOUW EIGEN SERVER" Username="JOUW USER NAME" Password="JOUW PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="JOUW EIGEN SERVER" Username="JOUW USER NAME" Password="JOUW PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Let op dat je je eigen server gegevens nog moet wijzigen in bovenstaande tekst - inclusief mogelijk aantal connecties.
Voor totale uitleg kijk even op forum "Vragen en problemen" onder Ophalen van reacties van spots - tips & trics gepost door beuker
-
Het is gelukt. dank je wel voorje hulp. Ikheb Spotnet verwijderd en weer erop gezet en ik had een getal te weinig van het IP nummer.